Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Toevalsideetje tijdens shoot van Joy met Aurelie, echt spook in oud kasteel.
Niets schoongemaakt, recht uit Nikon Coolpix 5400. En uit de hand, dus mega fout.
In tegenstelling tot wat hier wordt beweerd, vind ik hem niet zo geslaagd.
De foto mist een pak aan sfeer (contrast licht - donker) en de uitgevreten vlek aan de rechterkant vraagt massa's aandacht.
Wat me ook stoort is dat de vloer niet horizontaal lijkt te lopen.
Het zijn maar een paar bedenkingen...elke foto is kritisch te bekijken hé.
het zou veel beter geweest zijn als de achtergrond, het decor, wel scherp en donkerder zou geweest zijn. Ik beschouw dit als een mislukte foto waarin je, niet geheel onterecht, toch iets probeert te zien. Ik doe dat ook al wel eens
Technisch naturlijk helemaal fout, tja
Maar ik moet nog veel leren hoor, ik ben nog maar aan de eerste les : camera leren vasthouden...
ik zou het ook leuk vinden als al die mannen die het allemaal al weten ook eindelijk eens iets interessants zouden laten zien, ik mis dat hier zo een beetje (veel).
Technisch naturlijk helemaal fout, tja
Maar ik moet nog veel leren hoor, ik ben nog maar aan de eerste les : camera leren vasthouden...
ik zou het ook leuk vinden als al die mannen die het allemaal al weten ook eindelijk eens iets interessants zouden laten zien, ik mis dat hier zo een beetje (veel).
groet
beetje onzin verhaal dit hoor, kijk maar eens naar 24/1.
die eerste les valt dus wel mee.
grt,bouk.
Ik vind de opzet van de foto goed ,maar ik had persoonlijk nog een langere sluitertijd genomen zodat de persoon een nog langer spoor had gemaakt op de foto.
Comment