Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

contrast

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• contrast

Lousie

een previewke, ik ben er nog niet uit hoe de twee beelden tot één te verwerken (dubbelportretten)
    Chrisly... [B]www.christvilez.be

Re: contrast

Bij het eerste portret zou ik wat minder voorhoofd nemen, zodat de ogen beter uitkomen. De aandacht zou dan meer op de ogen komen en zou dan ook beter benadrukken dat de rest bedekt is. Er zit ook een zwart vlekje die nogal de aandacht trekt, terwijl die er op het tweede portret niet is.
    Wat ik ook wat raar vind, is dat de portretten verschillende uitsnedes zijn, waardoor het tweede portret feller naar voorkomt en de kracht van het eerste portret ontneemt. Voor het eerste portret zou ik dezelfde uitsnede nemen als de tweede, maar dan verlies je een deel van de burka, wat het dan weer minder sprekend zou kunnen maken. Je zou ook bij het tweede portret een grotere uitsnede kunnen nemen en dan eventueel met de armen bedekken.
    Ik zou ook iets doen aan de achtergrond, wat meer belichten ofzo. Het is denk ik iets te donker waardoor het model minder uitkomt.

Misschien veel commentaar, maar ik vind de foto's zeker iets hebben en het is een mooi idee om uit te werken. Ben benieuwd naar de andere portretten!!

Mvg,

Benjamin
    Flickr

Comment

Re: contrast

Zo, jij durft.
      Bij de eerste meer accent op de ogen zoals mijn voorganger zei.
      Mijn beste Foto moek nog trekke.

Comment

Working...
      X