Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lara Croft

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Lara Croft

Twee Lara Croft fotootjes en één in een volledig andere stijl. Wel hetzelfde model (Zoëke). Ik zeg het al maar op voorhand: het was de bedoeling dat de ogen een beetje gloeiden, goed opvallen, een beetje "uit het donker" komen.

Hopelijk geen problemen met de collage voor de moderators ...?

http://www.dennisclaes.be

Re: Lara Croft

lol... no1 is echt .. eehh.. nee..

Pose in de collage vind ik wel heel goed, en de laatste vind ik ook heel mooi, hoewel ik op mijn kop moet zitten

Ik zou 1 van de collage nemen en die lekker in hard zwart wit omzetten.
    Groetjes, Jörgen
    www.beautyshoot.nl

Comment

nummer 1 naar de prullebak voor mij, rest is wel ok.
      Mijn beste Foto moek nog trekke.

Comment

ja, die laatste .... kheb 'm al gedraaid en gekeerd, maar eender hoe je 'm zet, het blijft een raar perspectief.

Comment

Nr 1 gaat hier niet veel succes oogsten, maar mij ligt dat wel, in die zin dat het bijna animatie is

2 is als pose heel goed, scherp ook

3 is een mooi romantisch portret, hoort niet in deze reeks thuis dus.

Comment

Opgelet: Angelina maakt gebruik van twee identieke Heckler&Koch USP Match pistolen. Haar andere artillerie is ook iets groter, trouwens

Bovenste: waarschijnlijk redelijk wat werk ingestoken. Die achtergrond vind ik wat ongelukkig gekozen. Wellicht heb je de look van de games willen nabootsen. Ok, voor de ogen, maar waarom zoveel blur op de rest van het gezicht? De warhol-creaties, prima, maar ik zou ze liever geposterized zien. En dan nummer drie: sexy foto, mooie lach. Echt jammer dat het beeld ondersteboven staat. Heb je hier ook 'gelisseerd' of komt dat door het licht?
            "Er is een grote norse neger in mij neergedaald die van binnen dingen doet die niemand ziet ook ik niet want donker is het daar en zwart."
            Lucebert Nederlands dichter en beeldend kunstenaar (1924 - 1994)
            Uit: Apocrief

Comment

Mja, ik had wel verwacht dat nummer 1 niet zoveel succes ging oogsten, hoofdzakelijk omwille van de ogen dacht ik. Ik heb daar inderdaad heel wat tijd in gestoken. En ik heb inderdaad ook geprobeerd om die achtergrond zwart te maken, maar het lukte gewoon niet, je bleef altijd een rode rand zien rond haar. De overdreven blur is inderdaad gedaan omdat ik een animatiefiguur probeerde tot leven te wekken en ik de "realiteit" er uit wilde halen.

Euhm, wat betekent gelisseerd ...?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door picasso Bekijk bericht
                Nr 1 gaat hier niet veel succes oogsten, maar mij ligt dat wel, in die zin dat het bijna animatie is

2 is als pose heel goed, scherp ook

3 is een mooi romantisch portret, hoort niet in deze reeks thuis dus.
                Ik sluit me hier bij aan
                Nikon materiaal

Comment

nr 3 is wonderlijk...

(maar let op dat gefotosoep)

Comment

Merci. Ja, kben nog maar een paar weken met mijn foto's echt te bewerken. Vroeger was dat zo eens wat levels juist zetten, curves wat bijwerken en hup, volgende ... Maar sinds ik de wonderen der layers heb leren kennen ga'k er veel verder in, maar kheb dus nog heel wat bij te leren. ;-)

Comment

Ik vind ze alle 3 mooi, het hoeft niet altijd fotorealistich te zijn.

Lekker doorgaan zo en een eigen stijl ontwikkelen.

Mooi model trouwens

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door s5034454 Bekijk bericht

Euhm, wat betekent gelisseerd ...?
                        Met lisseren bedoel ik glad maken.
                        "Er is een grote norse neger in mij neergedaald die van binnen dingen doet die niemand ziet ook ik niet want donker is het daar en zwart."
                        Lucebert Nederlands dichter en beeldend kunstenaar (1924 - 1994)
                        Uit: Apocrief

Comment

ah, ja, kheb wel de foto blurry gemaakt en dan de ogen, lippen, neus en contouren terug scherp gemaakt ja.

Comment

Working...
                          X