Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
"Er is een grote norse neger in mij neergedaald die van binnen dingen doet die niemand ziet ook ik niet want donker is het daar en zwart."
Lucebert Nederlands dichter en beeldend kunstenaar (1924 - 1994)
Uit: Apocrief
Al zijn ze waarschijnlijk alle 3 wel met dezelfde verlichting gemaakt, vind ik dat het gezicht op de derde foto toch beter tot zijn recht komt, ook te maken omdat het iets is afgewend.
Dus ga ik ook voor 3.
Drie mooie foto’s
Toch heb ik nog wat kleine opmerkingen.
Foto 1 en 2 jammer van de oneffenheden in de achtergrond naast het model.
Foto 1 eveneens een lichte vlek in de achtergrond.
Foto 3 vind ik de beste.
De derde is ook voor mij de topper uit de reeks, die is zeker het beste van belichting maar ook de beste expressie en zwoele blik van je model.
MVG, Jeff
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."
Mooie en zeker sexy foto's, maar de achtergrond ?
Mijn vrouwke is juist de keuken aan 't behangen, maar als er ook zoveel blazen te zien zijn trek ik het terug van de muur
Een Giotto's blaaspeer die ik 100% onder de knie heb ;-)
Comment