Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vicky

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Vicky

hallo, ik ben nog niet zolang bezig met fotograferen maar toch het geluk gehad om deze mooie dame voor mijn lens te krijgen. Wat is er voor verbetering vatbaar?

Re: Vicky

Mooie indringende foto (ogen) Persoonlijk kan alleen de achtergrond mij niet bekoren en het "blauwe nageltje" stoort een beetje.
    Gr, Paul
    M8, 28/2.0, 35/2.0, Tri-Elmar 16-18-21/4.0 - 1DsII, 5D, 16-35/2.8L, 35/1.4L, 50/1.4, 85/1.2L, 135/2.0L, 200/2.8L. Canon? Never thought I can...

Comment

Aha zo ziet Vicky er uit
      Het is uiteraard een mooi model Maar de foto komt hier nogal rood over en de achtergrond is ronduit afschuwelijk in combinatie met dat roze-rode, ALTHANS VOOR MIJ

Comment

mooie, op dat nageltje na dan.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

hele mooie foto! Die ogen....

Comment

Typisch kleur achtergrond'doek' dat veel bij portretfotografen te vinden is. Helemaal in Amerika. Ik heb ze zelf ook, en er is niks mis mee. Kwestie van smaak denk ik. Nadeel van eventuele doeken is altijd de kreukels

Portret zelf ziet er goed verzorgd uit. Mooi belicht ook. Mooie binnenkomer en van harte welkom. Nog veel meer moois van dit.
            Groetjes, Jörgen
            www.beautyshoot.nl

Comment

hoi, bedankt voor het commentaar. over het blauw nageltje had ik mijn twijfels maar dacht mischien met de kleur van haar ogen. en met de achtergrond zit ik een beetje beperkt van wat ik in de studio ter beschikking heb. groetjes

Comment

Working...
              X