Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Anders
Collapse
X
-
-
Re: Anders
ohhhh wat zonde.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk berichtohhhh wat zonde.
grt,bouk.
Comment
-
...direct de 100 bellen want haar lippen beginnen al blauw/groen te zien!
Je had beter een snellere sluitertijd genomen i.p.v. haar te vragen om 5 min stil te staan en niet te ademen!Dat we ze nog lang mogen "trekken".
Nikon D4S - SB800 - 17-35 - 28-70 - 70-200VR - 50 1.4
Comment
-
-
ehh.....Ik snap van deze foto (gezien jou smaak en kwaliteiten) hier helemaal niets vanGroetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
Comment
-
Nou zo erg is het nu ook weer niet,'t is misschien wat experimenteren, maar ik denk dat er meer voor nodig is om met dit model, een afschuwelijke foto te maken. Dit soort licht zie je toch ook op foto’s van een concert daar zien ze soms ook knal rood, blauw of een combinatie van kleuren.
Voor mij staat ze onder een gekleurde spot (beetje fantasie), best een leuke foto.Grt,
Hexagon
Comment
-
anders...
... of hoe je een foto om zeep kan helpen...
ik begrijp de bewerking niet... waarom toch?Chrisly... [B]www.christvilez.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geert_B Bekijk berichtLijkt een beetje alsof je een foto van een ouderwets filmrolletje bekijkt terwijl je het naar het licht houdt, daarin zie je ook meestal bruin en blauw
En da's precies wat ik van de kleuren van deze foto ook vindt. Jammer, wil wel eens een andere bewerking ook zien.
'Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal'
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Chrisly Bekijk berichtanders...
... of hoe je een foto om zeep kan helpen...
ik begrijp de bewerking niet... waarom toch?
Post een goede technisch perfecte foto ... +1000views , 3 of 4 comments
Post er eentje die je vooraf verpruts .... 500views , .. comments
Maar okay Chris , zal de volgende keer terug ne goeie posten
Comment
-
De huidskleur en de bruine achtergrond zijn niet al te best gekozen om het zacht uit te drukken. Niets dat je nog niet wist dus. Maar misschien gaan we betere foto's hierdoor dan wel terug meer appreciëren.== Handstrap, lenskap en een hele hoop rekkertjes met toebehoren. ==
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door awacs457 Bekijk berichtEuhh... ik wilde gewoon eens voor mezelf het bewijs leveren ...Post een goede technisch perfecte foto ... +1000views , 3 of 4 comments
Post er eentje die je vooraf verpruts .... 500views , .. comments
Maar okay Chris , zal de volgende keer terug ne goeie posten
'I' wouldn't even dare to define what 'een goede technisch perfecte foto' is ... laat staan dat ik die ooit zou kunnen maken ...
so I wait for your next one ...Last edited by lana; 3 maart 2007, 13:44.Scotty... beam me up !!!
Comment
Comment