Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

ZW met een kleurtje

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• ZW met een kleurtje

.....
    Last edited by Hexagon; 14 augustus 2007, 15:13.
    Grt,
    Hexagon

Re: ZW met een kleurtje

Mooi model, mooie belichting, mooie plaat
    Groetjes, Jörgen
    www.beautyshoot.nl

Comment

ze is mooi en ook zo vastgelegd.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Topplaat voor mij.
        heel fijn om naar te kijken.

Gr. X.

Comment

Gezien de reacties moet er nog een schepje bovenop, of we zijn uitgekeken op m’n model.

Ik was gisteren uitgenodigd bij een beroepsfotograaf om m’n werk eens te laten zien,’k was toch een beetje zenuwachtig, maar ja…. na de eerste paar foto’s te hebben gezien waren zijn opmerkingen eigelijk alleen maar positief,natuurlijk heb ik hier ook weer wat geleerd,kleine details waar ik rekening moet houden.
          Ik heb nu de gelegenheid gekregen om dat “schepje er bovenop” te kunnen doen
          Ik mag nu zijn studio gebruiken, en wat helemaal te gek is, ook zijn camera, een Hasselblad digitaal. Dus binnenkort aan de slag.
          Grt,
          Hexagon

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hexagon Bekijk bericht
            Gezien de reacties moet er nog een schepje bovenop, of we zijn uitgekeken op m’n model.

Ik was gisteren uitgenodigd bij een beroepsfotograaf om m’n werk eens te laten zien,’k was toch een beetje zenuwachtig, maar ja…. na de eerste paar foto’s te hebben gezien waren zijn opmerkingen eigelijk alleen maar positief,natuurlijk heb ik hier ook weer wat geleerd,kleine details waar ik rekening moet houden.
            Ik mag nu zijn studio gebruiken, en wat helemaal te gek is, ook zijn camera, een Hasselblad digitaal. Dus binnenkort aan de slag.
            woooppss serieuze concurrentie dus Ben niet jaloers op de hasselblad hoor
            Groetjes, Jörgen
            www.beautyshoot.nl

Comment

MadMax
              woooppss serieuze concurrentie dus Ben niet jaloers op de hasselblad hoor
              De foto's die hij er mee maakt, nou....pfffff die mogen er wel zijn, ik geloof dat het bestanden van 50mb zijn. Ik heb er nog nooit meegewerkt, dus altijd spannend.
              Ik ga natuurlijk ook aan de slag met mijn eigen camera.
              Als ik nog eens bij jou in de buurt ben …… zal ik het even laten weten ik ben nog steeds vreselijk nieuwsgierig. Jouw resultaten maken je ook wel nieuwsgierig.
              En van concurrentie ……. maak je maar geen zorgen, ik heb m,n leeftijd niet mee.
              Grt,
              Hexagon

Comment

MadMax

De foto's die hij er mee maakt, nou....pfffff die mogen er wel zijn, ik geloof dat het bestanden van 50mb zijn. Ik heb er nog nooit meegewerkt, dus altijd spannend.
                Ik ga natuurlijk ook aan de slag met mijn eigen camera.
                Als ik nog eens bij jou in de buurt ben …… zal ik het even laten weten ik ben nog steeds vreselijk nieuwsgierig. Jouw resultaten maken je ook wel nieuwsgierig.
                En van concurrentie ……. maak je maar geen zorgen, ik heb m,n leeftijd niet mee.
                hehehe.. altijd welkom. Je geeft maar een seintje. Ps.. ik ben reeds 42 en ook geen 18 meer hoor
                Groetjes, Jörgen
                www.beautyshoot.nl

Comment

das heel mooi, maar je drukt toch wel zelf af hè.
                  grt,bouk.
                  wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                  http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                  https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

bouk

das heel mooi, maar je drukt toch wel zelf af hè.
                    grt,bouk.
                    Nou Bouk......ik denk het niet.
                    De machines die daar staan, daar kan mijn A4 printertje niet tegenop,daar zit het fotopapier op de rol.
                    Grt,
                    Hexagon

Comment

Working...
                    X