Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Op zich niks mis met de foto, maar die bewerking rond de foto
Ik wou gewoon eens wat experimenteren met kaders, dit leek me persoonlijk iets wat er bij past, maar smaken kunnen verschillen natuurlijk....
2de reden waarom ik voor deze kader koos, tussen de benen in en achter het rechtse been stak zo'n stukje van een blad uit en dat wou ik op die manier wat wegwerken in plaats van te PS'en.....
originele foto (met nog een ander kader):
Zonder 18+ denk ga ook deze foto eens bekijken, direct gevolgt met een hartslag van 250!!!! en opslag verliefd maar even zonder dolle het is een mooi model en de pose is voor mij ook oke maar die kaders dat maakt afbreuk aan de foto
niet alleen kader maar ook die kitcherige,fake,artificiële bladrank vind ik niet zo best.
Ga voor volledig naakt zonder tierlantijntjes. Denk dat model en pose op zichzelf garant zijn voor prima resultaat en meer klasvol zullen overkomen.
Goede wijn behoeft geen krans.
heel mooie opname, maar zit er nou wat raster op het lichaam?.
grt,bouk.
Inderdaad, is me ook opgevallen na het posten, de originele (niet verkleinde) had dit niet, pas na resizen met BDsizer was het rasterpatroon aanwezig dus veel kan ik er niet aan verhelpen....
Comment