Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

m'n eerste protret van m'n vriendin

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• m'n eerste protret van m'n vriendin

M'n eerste keer dat ik geprobeerd heb om iets in de aard van protret te doen.
    Hopelijk valt het wat mee, anders zijn tips altijd welkom hoor.

Last edited by jurgen1981; 22 februari 2007, 11:15.
    Tiponi Digital Photography http://www.everyoneweb.com/TiponiDigitalPhotography

Re: m'n eerste protret van m'n vriendin

Een raam als achtergrond gebruiken is vragen om problemen, zeker als beginner. Op je foto is het volledige raam dan ook uitgebrand.
    Persoonlijk zou ik ook niet op m'n model neerkijken maar zou ik eerder op ooghoogte blijven.
    Wat mij betreft is de foto ook niet echt scherp.
    Laat je niet ontmoedigen door mijn commentaar maar blijf vooral oefenen. Professionals zijn ook ooit begonnen als beginner ...
    Canon 50D gripped / 15-85 / 50 1.8 / 18-200 / 430 EX II / Manfrotto 055 ProB + 488 RC2
    BD0993BE
    Op rust gesteld maar nog werkend : Panasonic FZ50 / Raynox 250

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Onkertje Bekijk bericht
      Een raam als achtergrond gebruiken is vragen om problemen, zeker als beginner. Op je foto is het volledige raam dan ook uitgebrand.
      Persoonlijk zou ik ook niet op m'n model neerkijken maar zou ik eerder op ooghoogte blijven.
      Wat mij betreft is de foto ook niet echt scherp.
      Laat je niet ontmoedigen door mijn commentaar maar blijf vooral oefenen. Professionals zijn ook ooit begonnen als beginner ...
      Volledig akkoord. Laat je vriendin ook eens poses aannemen. Op deze foto zit ze er wat doorgezakt bij. Ga eens een kijkje nemen in de forum mensen en modellen. Kijk naar de compositie en de poses van de foto's daar. Je kan er heel wat van opsteken.
      Groetjes Steco

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jurgen1981 Bekijk bericht
        Hopelijk valt het wat mee
        Sorry nee, je moest eigenlijk al zelf op voorhand geweten hebben dat deze géén showcase foto is ...
        www.fotofolio.be

Comment

Onscherpte en overbelichting, saaie pose. Opnieuw zou ik zeggen

Comment

tis een eerste aanzet, neem je vriendin eens mee naar buiten, vaak makkelijker dan binnen.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Ik zou eerst beginnen met een portret en als je die onder de knie hebt beginnen met de protrets

Zelfde opmerkingen als reeds aangehaald.

Misschien kan je best eerst je foto in fotodiscussie plaatsen. Daar kan dieper ingegaan worden op de technieken om tot een beter resultaat te komen en welke omstandigheden je zeker moet vermijden...
              Last edited by Steven_V; 22 februari 2007, 15:30.
              Nikon D80 / Sony DSC-H5

Comment

Working...
              X