Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Het doet me genoegen vast te stellen dat jullie vragen en bedenkingen hebben over deze afwijkende beeldopbouw. Maar dat is precies wat het beoogde doel was, namelijk opvallen en de geest van de kijker tot nadenken stimuleren. Het lijkt me wel te slagen: - wel grappig zo, tis of je in een spiegel kijkt: idd maar 't is wel een spiegel op de werkelijkheid
- een foto met inhoud ...: toekomst van derde wereld ..en ook mss de onze?
- 't Is anders wel de manier waarop wij dikwijls die gasten bekijken : scheef kon het niet beter verwoorden. - Ik snap 'em niet ?: welkom in de club
- dat vervormde brengt imo echt geen meerwaarde aan je beeld; integendeel dat is 't em juist; vervormd voor ons...dus slecht en verwerpelijk voor onze leefwereld.
De speciale beeldopbouw wil vooral de tegenstelling illustreren ts verschillende leefwerelden. Daarom de donkere rechtse achtergrond van waaruit de jeugd zich wil opwerken naar die andere wereld van consumptie en zich verdringt om in het kader hiervan opgenomen te worden.
De foto werd gemaakt met een 10mm focaal lens en daarna nog extra behandeld in verband met de beoogde perspectiefvervorming.
Comment