Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Playing with fire!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Playing with fire!

Genomen tijdens de Halloween Bash in Oceanpark Hongkong Island in 2005. Met m'n D70s, 70-300 kitlens en als verlichting enkel de fakkels.

1/60, f9.0 iso 800
    Last edited by paparazzi; 18 februari 2007, 14:47. Reden: (correctie: 18-70 kitlens veranderd in 70-300 kitlens)

Re: Playing with fire!

Minder is meer, prachtig
    Last edited by Arousal; 18 februari 2007, 06:44.

Comment

Gewoon Schitterend

Mvg Jasmine
      Update12/05/10
      BLOG
      Leica M9/Fuji X 100s/phone

Comment

1e ... prachtig hoe ook de vlammen op zijn lichaam geschilderd staan ...
        Scotty... beam me up !!!

Comment

Mooi hoor... vuur is *ZO* moeilijk...

Comment

thanx!

foto 1 vind ik zelf ook 't mooist uitkomen, 'k had geen idee hoe ze uit zouden vallen toen ik ze maakte, maar 't is me alles meegevallen

Comment

Mooie shot's, vuur is inderdaad niet gemakkelijk, dus ben ik even naar de exif gaan kijken van de foto's om de instellingen eens te bestuderen ( handig wanneer die bechikbaar is in de foto zoals hier), daar staat focale lens lengte 100 mm. Misschien een verstrooidheidsfoutje?
              There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
              A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
              Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Ik vind de diagonaal op foto 2 een pluspunt.
                [FONT=Arial][SIZE=1]Woonplaats: rond het Hasseltse.

Comment

Zeker 2 mooie, voor mij geen voorkeur!
                  Groetjes, Jörgen
                  www.beautyshoot.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                    Mooie shot's, vuur is inderdaad niet gemakkelijk, dus ben ik even naar de exif gaan kijken van de foto's om de instellingen eens te bestuderen ( handig wanneer die bechikbaar is in de foto zoals hier), daar staat focale lens lengte 100 mm. Misschien een verstrooidheidsfoutje?
                    Wat bedoel je daarmee? 'k Heb dit eigenlijk op de bonnefooi geschoten, niets bewust ingesteld en behalve op m'n iso nergens echt op gelet (was keikapot aan 't eind van mijn geweldig toffe rondreis )

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door paparazzi Bekijk bericht
                      Wat bedoel je daarmee? 'k Heb dit eigenlijk op de bonnefooi geschoten, niets bewust ingesteld en behalve op m'n iso nergens echt op gelet (was keikapot aan 't eind van mijn geweldig toffe rondreis )
                      Amaai, ik kan't geloven zo'n reis, wie zou dat niet willen meemaken, ik in ieder geval wel Je zegt dat je de 18-70 mm kitlens gebruikte, ik begrijp alleen niet goed hoe je exif gegevens van de foto dan een andere waarde geven, namelijk 100 mm? Maw, ben je echt zeker dat je de 18-70 gebruikt hebt? En geen andere lens, is dat mogelijk?
                      There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                      A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                        Amaai, ik kan't geloven zo'n reis, wie zou dat niet willen meemaken, ik in ieder geval wel Je zegt dat je de 18-70 mm kitlens gebruikte, ik begrijp alleen niet goed hoe je exif gegevens van de foto dan een andere waarde geven, namelijk 100 mm? Maw, ben je echt zeker dat je de 18-70 gebruikt hebt? En geen andere lens, is dat mogelijk?
                        Je hebt gelijk, 't is de 70-300 kitlens die erop heeft gezeten

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door paparazzi Bekijk bericht
                          Je hebt gelijk, 't is de 70-300 kitlens die erop heeft gezeten
                          Zeker een goeie prestatie dan

Comment

Prachtig waararchtig!
                            Is humor van de bovenste plank weggelegd voor kleine mensen?

foto's

Comment

wow deze zijn super-mooi
                              en ik meen het hé, ik vind ze beide
                              The quickest way to make money at photography is to sell your camera

Comment

Working...
                              X