Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Oorspronkelijk geplaatst door Sylvie HuybrechtBekijk bericht
Ik moet wel toegeven dat ik je beeldtaal, het 'triest-ikoontje' en de titel 'red de dolfijn' slechts aarzelend in verband met elkaar breng. Ik kijk uit naar andere 'responsen' of een hint van jouw kant uit...
Maar... een beeld waar ik langer dan 10 seconden naar kijk... dat betekent
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Ik moet wel toegeven dat ik je beeldtaal, het 'triest-ikoontje' en de titel 'red de dolfijn' slechts aarzelend in verband met elkaar breng. Ik kijk uit naar andere 'responsen' of een hint van jouw kant uit...
Achja, de foto zelf doet me inderdaad denken aan een walvis of dolfijn (of meermin?) die uit het water opspringt. De dreigende watersprout erachter deed me aan 'red de dolfijn' denken, en toen ik opende met mijn gebruikelijke en de preview van het bericht bekeek, misstond die tussen de dreiging. Dus heb ik er maar van gemaakt. Straf ee
If you always do what you always did, you will always get what you always got. www.sylviehuybrecht.be
Oorspronkelijk geplaatst door Sylvie HuybrechtBekijk bericht
Achja, de foto zelf doet me inderdaad denken aan een walvis of dolfijn (of meermin?) die uit het water opspringt. De dreigende watersprout erachter deed me aan 'red de dolfijn' denken, en toen ik opende met mijn gebruikelijke en de preview van het bericht bekeek, misstond die tussen de dreiging. Dus heb ik er maar van gemaakt. Straf ee
Weeral het bewijs dat "artiesten" een verdorven of onpeilbare geest hebben
Thanks, voor bijkomende uitleg, ik zat d'er - ondanks je rare hersenkronkels - niet ver van...
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Alleen al het steeds verassende werk afkomstig van Uw hand doet mijn rechterwijsvinger zonder ik het zelf besef automatisch op de link klikken van zodra ik je naam ergens zie opduiken.
Misschien reageer ik niet veel op je foto's.....toch ben ik zéker je fan, zeker vanwege de creatieve zijpaden die je met je foto's maakt, en je steeds voor verassend en nieuw werk zorgt. Zéker verder mee doen!!
Mocht je de foto omdraaien, zou er voor veel mensen duidelijk worden hoe deze tot stand is gekomen....en hoe creatief de titel wel is!
Comment