Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aristiekere benadering

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Aristiekere benadering

Eens wat gegoocheld met mijn beelden van donderdag... (de 'goedkope' lensflare zit er ook weer in, jaja )

Ik post het origineel er ook bij, zo kunnen jullie zien waar het vandaan komt!

If you always do what you always did, you will always get what you always got.
    www.sylviehuybrecht.be

Re: Aristiekere benadering

originele in kleur
    vind ik héél sterk!
    knap werk weeral, sylvie!

mm
    ∏__|_ ∏__|_
    "no rules, great shots"
    Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

Comment

om een of andere reden valt de originele afb beter in de smaak, persoonlijk vind ik de edit ook wel iets hebben maar da zal mijn Huybrecht syndroom zijn
      Een man wordt gemeten door zijn daden niet door zijn woorden.
      TNT FotoFun

Comment

geef mij maar nummer 1!

je moet meer denken van hoe zit dat hier nu hihi....
        Chrisly... [B]www.christvilez.be

Comment

Ik ga persoonlijk voor de originele afbeelding. Als je die omdraait of op zijn zijkant zet, is het even surrealistisch als de bewerking.
          Nikon D50 + Tamron AF18-200mm F/3.5-6.3 XR Di II + Nikkor AF70-300mm F/4-5.6G + Tokina ATX Pro 80-200 F2.8 + Nikkor 50mm F1.8 + SB800

Comment

Ik ga persoonlijk voor de originele afbeelding. Als je die omdraait of op zijn zijkant zet, is het even surrealistisch als de bewerking.
            Ik kreeg van Axat dezelfde opmerking. Maar ik vond het leuk om de kijker op een verkeerd been te zetten, en als ik het blauwe erin had gelaten, zou niemand lang moeten zoeken hebben vooraleer de euro viel dat die foto eigenlijk onder water is genomen. Nu moet je toch ietsje langer kijken vind ik
            If you always do what you always did, you will always get what you always got.
            www.sylviehuybrecht.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sylvie Huybrecht Bekijk bericht
              (de 'goedkope' lensflare zit er ook weer in, jaja )
              Je kent mijn standpunt over deze lensflare en ook hier vind ik het géén extra waarde, maar das mijn mening dus don't shoot me

Over de rest LOF
              www.fotofolio.be

Comment

Working...
              X