Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
om een of andere reden valt de originele afb beter in de smaak, persoonlijk vind ik de edit ook wel iets hebben maar da zal mijn Huybrecht syndroom zijn
Een man wordt gemeten door zijn daden niet door zijn woorden.
TNT FotoFun
Ik ga persoonlijk voor de originele afbeelding. Als je die omdraait of op zijn zijkant zet, is het even surrealistisch als de bewerking.
Ik kreeg van Axat dezelfde opmerking. Maar ik vond het leuk om de kijker op een verkeerd been te zetten, en als ik het blauwe erin had gelaten, zou niemand lang moeten zoeken hebben vooraleer de euro viel dat die foto eigenlijk onder water is genomen. Nu moet je toch ietsje langer kijken vind ik
If you always do what you always did, you will always get what you always got. www.sylviehuybrecht.be
Comment