Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Enkele foto's die reeds verwerkt zijn uit de fotoshoot van eergisteren, voor het nieuwe online mannenblad dat we opgericht hebben. (zie sig) Commentaar zoals altijd welkom
op de eerste foto zien haar armen er zo breed uit, de pose van haar gezicht is ook te veel in de hoogte, de make-up vind ik ook niet zo denderend. En dan het rokje die zo omhoog gedaan wordt vind ik maar niets eigenlijk (maar ja, als het voor een mannenblad is, begrijp ik dat wel )
tweede foto vind ik dan beter, terwijl ik dan de derde de beste vindt. qua pose, licht, kledij.
Foto 1: de benen komen er geheel niet goed uit, het ene been lijkt dikker dan het andere en dat rokje zit net iets te hoog, het flatteerd het model niet echt.
Foto 2: het licht op het gelaat zit wat te hard bovenaan waardoor te veel schaduw in de hals, de inkijk in de neusgaten proberen te vermijden. Het prijskaartje aan de lamp verraad dat deze shoot in een meubelwinkel plaats vond.
Foto 3: hier zit het licht te hard op de boezem waardoor je een doorschijn krijgt door het topje en de BH tevoorschijn komt. Ook had hier in de achtergrond (het rode tapijt) de voetsporen gewist mogen worden.
Een tip, als je je foto's beoordeeld leg dan je foto's tussen een boek met gelijkaardige foto's als waarvoor de jouwe moeten dienen. In dit geval een luxe mannenblad. Blader door dit boek en als je foto's niet uit de toon vallen of beter zijn, dan zijn ze goed genoeg om in dat boek te publiceren.
Voor mij vallen deze foto's buiten de categorie voor publicatie.
Maar als je jezelf geamuseerd hebt bij het maken van de foto's dan is het goed.
Hij defenieert het soort mannenblad niet hé Vind dit helemaal niet slecht. Het is geen glamour pur sang, dat klopt. Maar hoeft dat. Ik hou wel van een beetje realiteit in de meid, snap je. Dat Play Boy gedoe hoeft niet ALTIJD.
Vooral de zwart witfoto spreekt mij aan
Vind dit net niet de foto's die ikzelf graag in een mannenblad zou willen zien staan. En dan doel ik niet op bloot, maar ik mis hier toch een bepaalde prikkeling.
Dat wil niet zeggen dat de foto's verkeerd of slecht zijn. Integendeel. Het zijn prima plaatjes.
Het is ook afhankelijk wat voor doelgroep je benadert denk ik. Maar als er inversteerders zijn en mensen die reclame maken op de site, denk ik dat er in de toekomst iets anders verwacht gaat worden.
Oorspronkelijk geplaatst door misticabirraBekijk bericht
op de eerste foto zien haar armen er zo breed uit, de pose van haar gezicht is ook te veel in de hoogte, de make-up vind ik ook niet zo denderend. En dan het rokje die zo omhoog gedaan wordt vind ik maar niets eigenlijk (maar ja, als het voor een mannenblad is, begrijp ik dat wel )
tweede foto vind ik dan beter, terwijl ik dan de derde de beste vindt. qua pose, licht, kledij.
Ik volg ...
Behalve dat de 3e niet ech in een mannenblad past ( mijn mening he ! ).
Comment