Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Onder Water part 1

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Onder Water part 1

'You see I've been to the year 3000, not much has changed but they live under water' (Busted)

Deze lyric inspireerde me om onder water een aantal meisjes iets te laten doen dat eigenlijk in het 'normale' huishouden thuis hoort.

Hier dus deel 1/3: Jacintha die stof afdoet met haar duster lol. ( Jaja ik weet het, ik ben prettig gestoord)

If you always do what you always did, you will always get what you always got.
    www.sylviehuybrecht.be

Re: Onder Water part 1

blub blub ... as a fishgirl ... I just love it
    Scotty... beam me up !!!

Comment

leuk gedaan, doet me denken aan een Nederlander die fashion shoots doet onder water

mss een tip: probeer je model recht te laten staan ipv tegen het oppervlak te laten drijven - nu vind ik het een twee dimensionaal beeld
      model moet wel over beetje longinhoud beschikken

verder doen zou ik zeggen
      http://www.davymeeus.eu

Comment

probeer je model recht te laten staan
        Dan stak haar hoofd boven water, 't was er maar anderhalve meter diep

Plus er was een ongewone stuwing van onderuit, misschien omdat het tropische water van onderuit verwarmd wordt, ik weet het niet. Maar het was er nagenoeg onmogelijk om 'beneden' te blijven, ook voor mij. We leken wel ballonnen. Nu ja, goed gelachen hebben we wel
        www.sylviehuybrecht.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sylvie Huybrecht Bekijk bericht
          Dan stak haar hoofd boven water, 't was er maar anderhalve meter diep
          Miniatuurmodellen vragen?

En fotografe kan lood rond lichaam doen he, als je toch al de moeite doet om natte foto's te maken kunnen het ook gewichtige zijn he
          http://www.davymeeus.eu

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sylvie Huybrecht Bekijk bericht
            Jaja ik weet het, ik ben prettig gestoord)

Goed zo, je maakt vorderingen... je beseft het al!

benieuwd naar meer! ziet er alvast apart uit...
            Chrisly... [B]www.christvilez.be

Comment

Ik vind dit wel gaaf. Heb geen verstand van shoot onderwater dus technisch kan ik niet beoordelen. Ziet er wel grappig uit
              Groetjes, Jörgen
              www.beautyshoot.nl

Comment

geen verstand van shoot onderwater
                Ik ook niet! Je moet je er vooral niet te veel bij voorstellen hoor! Een waterbestendig pocketcameraatje van 6 megapixel en een blij gemoed, maar technisch.... *kuch*
                www.sylviehuybrecht.be

Comment

fijntjes :d:d

kan niet wachten op de rest
                  Een man wordt gemeten door zijn daden niet door zijn woorden.
                  TNT FotoFun

Comment

super
                    www.fotofolio.be

Comment

zal wel stof vrij zijn nu
                      leuk gedaan

grt frank

Comment

Deze foto doet mij onmiddelijk terugdenken aan mijn experiment enkele jaren terug.

Ik heb in het verleden ook eens zo'n shoot gedaan ( voor een zwembadbouwer ).
                        Om onder te blijven had ik een loodgordel van toen ik nog leerde duiken.
                        Met mijn zelfgemaakte onderwaterbehuizing

Ik zie ons nog steeds bezig

Ik kan me nog goed onze eerste experimenten herinneren.
                        Ik liet het model duiken vanaf de boord en ik hield mijn toestel tegen de wand van een aquarium die we vanaf de boord bijna volledig onder water duwden...
                        Dat was mijn eerste onderwaterbehuizing

Daarna had ik een iets beter ontwerp uitgevonden waarmee ik echt onder water kon gaan. Ik kon er mijn hand en mijn arm insteken om het toestel te bedienen.
                        Dus ik zat op mijn knieen onder water met mijn loodgordel, maar doordat mijn uitvinding redelijk groot was en veel lucht bevatte moest er iemand vanaf de boord mijn toestel onder water duwen
                        Niet te doen ...

Na een tijdje begon mijn glas aan te dampen door het zweet van mijn handen en moest ik een rubberen handschoen aantrekken en mijn arm afplakken met tape
                        Na de shoot was mijn één arm volledig onthaard door die duck tape

Tjonge tjonge ....

Je doet mij veel goestig krijgen om mijn uitvinding terug van zolder te halen ...
                        Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

Comment

Dit is echt wel zeer goed! knap die donkere partijen en watergolven en ook model schitterend, waw!
                          Maar ook hier vind ik witte flashstipjes te duidelijk; misschien iets donkerder zodat ze mijn aandacht niet afleiden.
                          Maar zoals steeds: "het geheel is meer dan de delen"
                          http://www.stich.be

Comment

@lieven lens

leuk verhaal , maar nu maak je me ook benieuwd hoe die foto`s geworden zijn!
                            ben benieuwd (als je ze nog hebt)

grt frank

Comment

Ook ik vond dat Lieven Lens na zo'n sterk verhaal maar eens moest laten zien wat zijn uitvinding waard is haha.
                              Ik heb hem dus maar meteen uitgenodigd voor een volgende ronde, en die gaat door op 19 april!

Lieven haalt intussen zijn aquarium vanonder het stof op zolder en ik ronsel alvast wat modellen!

*te volgen*
                              www.sylviehuybrecht.be

Comment

Working...
                              X