Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Deze zal ik waarschijnlijk binnenkort gaan gebruiken als introductiescherm van de website. Sorry dat de tekst er al bijstaat, maar ik wou deze toch even delen met jullie.
Idd, dat werkt zeer goed als vogelverschrikker ( niet persoonlijk opnemen he ! ).
Ik heb iets gelijkaardigs op mijn site. En ik moet toegeven, sinds de dag dat mijn foto op de eerste paginga van mijn site staat krijg ik voor 60 % minder mails van modellen die eens willen shooten.
Dus het werkt echt wel ....
Als het de bedoeling is om af te schrikken is het goed natuurlijk
Nee ... ik vind dit best wel geslaagd hoor. De nadruk wordt helemaal op je oog gelegd wat denk ik de bedoeling was en dat is ook perfect scherp. Misschien is het omdat het oog zo opengesperd is (+ de rest van je blik) dat het wat afschrikt. Misschien eens een andere blik proberen ... maar zoals ik al zei ik vind het zeker geslaagd en absoluut te gebruiken voor je website. 't Is uiteindelijk maar wat je er zelf van wilt...
Voor mij persoonlijk is het zo op het randje van luguber en stijlvol. Natuurlijk heb ik er heel wat aan gesleuteld om dit te bekomen. Misschien zou het al wat minder luguber zijn moest ik de adertjes in m'n ogen wat minder accentueren
Och ja, laat ze maar eens schudden en beven M'n huidig introscherm is ook niet echt met bloemetjes en bijtjes
Enfin, bedankt voor de reacties jongens, t'is tof om te lezen en de verschillende visies te horen !
IMHO zou je met een iets vriendelijker beeld beter scoren, zeker als openingsscreen, in de portfolio kan je dan werken met een meer kunstige belichting plaatsen zoals dit werk !
Nooit vergeten dat wij (als fotografen) de beelden met een ander oog bekijken dan leken .
MVG, Jeff
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."
Zeer goed! Technisch knap én de nieuwsgierigheid is gewekt.
"Er is een grote norse neger in mij neergedaald die van binnen dingen doet die niemand ziet ook ik niet want donker is het daar en zwart."
Lucebert Nederlands dichter en beeldend kunstenaar (1924 - 1994)
Uit: Apocrief
Vind het ook een geslaagde foto! Wat je misschien nog kunt doen is je gezicht (mij schrikt het niet zo af) wat blurren en verdoezelen. Ik zou de streepjes van het "scherpstelveld" wat dikker maken en misschien eventueel nog de bollekes die je ziet (scherpstelpunten) van je lens erboven op zetten.
Mooi!
Tim W.
Canon Eos 30D - Lumix DMC-TZ5EG-S / Tamron 17-50-2.8 / Vivitar 100-400 • Imac 24inch • The right to fail is the essence of creativity ! • http://timwilmsen.blogspot.com
Het beeld is prachtig, de uitwerking ook. Een zegen dat je gewoon 'fotografie' schrijft ipv van in het Engels te vervallen.
Maar of het geschikt is om nette meisjes over te halen om bij jou op de foto te komen is natuurlijk de vraag. Maar waarschijnlijk wil je dat ook niet. Veel reacties lijken er van uit te gaan dat je aan modellenfotografie doet, maar dat blijkt niet uit je topic.
Als je wel geïnteresseerd bent in modellen, neem ik aan dat je toch een speciaal soort modellen zoekt en dan is het alleen maar prettig als het de Barbies, Dolly Dots enz een beetje afschrikt. Lekker natuurlijke selectie.
Comment