Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
kijk aub toch eens verder dan de technische kant van een beeld.... dit is een foto waarbij je je verbeelding en gevoel moet gebruiken en niet technisch benaderen ala scheef, onscherp...
voor mij
Mijn verbeelding ontdekt meer dan mijn ogen... beoog ik dan ook mijn verbeelding?
100% akkoord, er wordt teveel gekeken naar het technische... Bij Pin-up foto's bv. moet het allemaal perfect zijn, maar bij dit type foto's is het net het ruwe dat meetelt.
Je voelt gewoon angst opkomen als je naar die foto kijkt - beetje "SAW" gevoel weet je wel?
100% akkoord, er wordt teveel gekeken naar het technische... Bij Pin-up foto's bv. moet het allemaal perfect zijn, maar bij dit type foto's is het net het ruwe dat meetelt.
Je voelt gewoon angst opkomen als je naar die foto kijkt - beetje "SAW" gevoel weet je wel?
dankje. dat is een leuke omschrijving en was ook de bedoeling wat.
Comment