Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Suicidal thoughts (niet voor gevoelige zielen)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Suicidal thoughts (niet voor gevoelige zielen)

Model: Morwen
    Moral support: Johan Bos
    Drank: Bacardi
    Pillen: cocktail
    Sfeer: tja...

Alle opbouwende commentaren en dingen waar ik iets van kan leren (graag), spui ze uit!

Re: Suicidal thoughts (niet voor gevoelige zielen)

Bart,

Dit vind ik wat minder, (maar das smaak hé).

De linkse, hier is de arm afgesneden, vind ik niet mooi, misschien mooier indien je de foto had genomen van achter haar richting de brief en de pillen.

Dat het hoofd afgesneden is vanboven stoort me van de rechtse foto en ik denk dat ik de foto ook wat meer van boven had genomen. (neerslachtig gevoel opwekken)

Just my 2 cents.

greetz nonkelmil.
    Mijn foto's op : http://nonkelmil.zenfolio.com/

Comment

Dank voor de reactie. Heb er een van haar hoger genomen en die mist zijn sterkte, dus heb ik deze genomen

Comment

Vind de sfeer toch mooi weergegeven mede door de gedesatureerde kleuren.
        Jo(han)
        Verplicht "Politiek Correct Denken" is de ondergang van onze democratie en leidt tot extremisme.

Comment

'k vind ze weer mooi, bart.
          ik hou wel van je kleurenpallet!
          heeft iets ... respectvols?

mm
          ∏__|_ ∏__|_
          "no rules, great shots"
          Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

Comment

ik vind de linkse best, het stoort niet dat arm afgeknipt is, ze zit juist gevangen in haar miserie, koude kleuren, emotie af te lezen op haar lichaamsexpressie, goeie foto!

Comment

Dingen te spuien heb ik wel Bart, ik zal bij de negatieve beginnen, maar heb ook positieve

De titel, daar mag je het gedeelte tussen haakjes wel weglaten, vind het te zeg maar overbodig, overtollig, de foto´s kunnen gerust zonder. En de tekstuele opsomming boven de foto´s kan ik al helemaal niks mee. Mss als je zou zeggen ´Met Morwen in Antwerpen geprobeerd om.... whatever... te tonen.... Maar hier kom je met Sfeer: tja . Daar heb ik niet veel aan en ook hier, de foto´s kunnen goed zonder.

En dan het positieve, de foto´s zelf, het belangrijkste dus: prima. Goede uitvoering, goed beeld. Koel kleurgebruik prima hier. Maar ook hier toch nog een opmerking: als van links naar rechts lezende vind ik de volgorde andersom beter. Is afhankelijk van hoe ik beide beelden interpreteer wss, maar ik zou ze omgewisseld beter vinden. Lijkt dan wat houding betreft iets meer oorzaak > gevolg

Comment

De kleuren passen hier uitstekend bij het onderwerp
                mvg,
                Ludo V.

Comment

linkse foto zegt me echt niks maar de rechtse vind ik dan wel weer bijzonder. Goed oogpunt, zo aan de smalle kant van de tafel, manier waarop de fles wordt vastgehouden. Goede verhalende foto. maar iets negatief wat ik echt belangrijk vindt, die tafel ligt veel te vol, echt storend voor me. 1 hint naar zelfmoord was voldoende (drank-pillen, ok, maar de brief vind ik wat soapy, en dan nog met een paar papierproppen, echt wat van het goede teveel...)
                  Maar zoals ik al zei als compo en idee vind ik het een sterk beeld.

Mvg, Pete.

Comment

Working...
                  X