Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

smoelenwerk

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• smoelenwerk

Vake krijgen ze zo zot om midden in de winter ( euh,welke winter ? ) een tent op te zetten in de slaapkamer ... .
    En die modellen krijgde ook op 2 seconden zo zot as een achterdeur
    Poseren doen ze wel maar die geforceerde lachskes van die klein mannen zijn nu nie echt geweldig.

Diene middelste zot ben ik hé !

Dixie
    ooit ... .

Re: smoelenwerk

Dat is mooi gedaan !
    Tussen haakjes ... hoe krijg je die foto's in zo'n 'klassiek' foto-negatief filmpje ?
    www.loekkup.be

Comment

Mooie reeks
      En zelfde vraag als loekkup

Comment

Een voorbeeld van een filmstrip gevonden op google,enkele tegen mekaar plakken tot gewenste lengte en dan de foto's Kopieren en Plakken in de filmstrip.
        Formaat aanpassen met transformatietool want natuurlijk past da geen 100 procent in het wit kaderke.
        Ambetanter zijn de op deze strip ontbrekende cijfers ma ik ben nu eenmaal nen ongeduldige.

Dixie
        ooit ... .

Comment

Leuke serie Moe

Jullie zullen heel wat plezier hebbedn gehad

Gr. X.

Comment

Kijk, de aanschaf van een lichttent werpt zijn vruchten af...

You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
            [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
            Imagening the world with Nikon and Tamron stuff

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door moeikketreimeloe Bekijk bericht
              Een voorbeeld van een filmstrip gevonden op google,enkele tegen mekaar plakken tot gewenste lengte en dan de foto's Kopieren en Plakken in de filmstrip.
              Formaat aanpassen met transformatietool want natuurlijk past da geen 100 procent in het wit kaderke.
              Ambetanter zijn de op deze strip ontbrekende cijfers ma ik ben nu eenmaal nen ongeduldige.

Dixie
              Knap gedaan, gelieve een linkse te plaatsen kunnen wij er ook van mee genieten. danke.
              M.v.g. Zafira
              http://www.lufke.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Zafira Bekijk bericht
                Knap gedaan, gelieve een linkse te plaatsen kunnen wij er ook van mee genieten. danke.
                Ik dacht zoiets van - als den deze zo iet simpel kan ,kan alleman da - maar voor BD-ers zet ik da wel effe in een lijstje.
                Het kan zijn dat het niet duidelijk overkomt want ik heb genen diplom manual-writer .

-Open de filmstrip en de foto's die je er wil inpassen.
                -Fotooke kantelen via Image-Rotate Canvas- 90 graden
                -Omdat de filmstrip te klein is pas ik de resolutie van de foto aan tot dezelfde waarde van de filmstrip.
                In dit geval is dat 72. De foto ziet er dan een pak kleiner uit.
                -Selecteer de foto (maar da is het geval al als ge de res hebt aangepast) en druk CRTL+A,CTRL+C
                -Nu de strip selecteren en druk CRTL+V. Nu staat de foto op de strip als extra laag
                -Met de Move Tool kan je de foto verslepen tot waar je hem wil.
                -Zoom in op de filmstrip zodat je die nauwkeurig in de hoek kan plaatsen.
                -Natuurlijk past da niet perfect en met de Transformatie Tool ( CTRL+T ) krijg je dit mooi passend.
                Hou wel de shift toets ingedrukt tijdens het slepen om geen vervormingen te krijgen.
                Bevestigen door op het vinkje rechtsboven te klikken.
                -Doe het zelfde met de rest van de foto's en klaar is kees.

Allez,probeer het eens en moest het nie gaan laat ma iet weten hé.

Veel plezier ermee.

Dixie
                ooit ... .

Comment

Working...
                X