Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Spielerei

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Spielerei

Nog eens met mijn flitsers gespeeld... 't Wordt tijd dat mijn studio afgeraakt :-)

www.YourConcertShots.com

Re: Spielerei

Daar heb je dan even mooi gespeeld

Foto 1 vind ik qua licht het mooist. Op no2 heeft het model nogal harde schaduw onder het oog.

Een ander klein detail zou miss. wat minder ruimte aan de bovenkant zijn. De cam dus iets laten zakken. (vanaf knie, of vanaf middel)
    Maar voor de rest... laat ze maar komen!!!
    Groetjes, Jörgen
    www.beautyshoot.nl

Comment

Thanks, MM.
      Die bovenruimte... ik weet er alles van, ik geraak er maar niet vanaf, wegens 't wel houden van die ruimtes. Heb ik ook bij mijn concertfoto's. Maar eens dan komt de dag!!! :-)
      www.YourConcertShots.com

Comment

Ik volg MadMax. Op foto nummer 2 zijn de ogen iets te donker maar de eerste is echt goed .

Comment

beide mooi hoor, ga wel voor de belichting/pose van de eerste opname.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door rsted Bekijk bericht
            Thanks, MM.
            Die bovenruimte... ik weet er alles van, ik geraak er maar niet vanaf, wegens 't wel houden van die ruimtes. Heb ik ook bij mijn concertfoto's. Maar eens dan komt de dag!!! :-)
            Het maffe is dat ik dat dus ook had. Totdat mijn studioparter een half uur lang tegen mij zei... cam zakken cam zakken cam zakken... Leuke daarvan is dat ik sindsdien zelden meer crop in de foto. De comp van te voren is heel belangrijk!
            Succes en denk er maar aan de volgende shoot, dan zul je zien dat het op gegeven ogenblik vanzelf gaat.
            Ook kun je je focuspunt (die rode dingen in je zoeker) instellen op het uiterste links of recht, boven of onder. Dat scheelt al een hoop.

succes!
            Groetjes, Jörgen
            www.beautyshoot.nl

Comment

Oh ja, vergeten te vermelden: dit was mijn eerste keer in een studio en de eerste keer met een model. Maar 't smaakte wel naar meer :-)
              www.YourConcertShots.com

Comment

1e mooie kleuren ... kwou het eerst niet toegeven want ik hou wel van niet gevulde ruimte maar MadMax heeft gelijk ... mag stukje af boven ... of volgende keer zakken natuurlijk
                Scotty... beam me up !!!

Comment

blijven oefenen, en wat schuiven met die boxen...grtz!!
                  Het ligt meestal niet aan het gebruikte materiaal...

http://pallenhoven.be

Comment

Working...
                  X