Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Those 2 girls again...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Those 2 girls again...

Hier nog wat foto's van dezelfde shoot op kleine aanvraag bijna technisch zal het mss wel weer niet helemaal in orde zijn, maar voor mij primeert het gevoel in een foto. Maar laat de comments maar komen, ik leer graag bij! PS foto 1 is idd niet echt scherp; ik weet het, maar ik heb er geen andere in die pose en ik vond hem wel wat hebben..

Last edited by Jerome_Ka; 1 februari 2007, 19:38.
    with Nikon, you can.

Re: Those 2 girls again...

Ik vind dit zonder meer de besten uit de serie die ik tot nu toe gezien heb.
    Vooral de tweede spreekt me aan.
    Bij de eerste inderdaad wat te weinig scherpte, hoewel dat door de donkere ogen niet zo opvalt. Die donkere ogen maken het model, naar mijn mening, minder geschikt om met een masker te werken. Het leuke van een foto met masker is wanneer de ogen er als het ware uitpriemen en dat is met donkere ogen nu eenmaal moeilijker te realiseren.
    Niets ten nadele van het model, want haar houding is super (op beide foto's).
    Op een gave huid kun je niet scherpstellen
    Simpele albumpjes

Comment

deel 2 van je luik vind ik echt wel goed hooe

Comment

Deel 2 spreekt inderdaad het meeste tot de verbeelding.
        Nikon D50 + Tamron AF18-200mm F/3.5-6.3 XR Di II + Nikkor AF70-300mm F/4-5.6G + Tokina ATX Pro 80-200 F2.8 + Nikkor 50mm F1.8 + SB800

Comment

best wel te smaken.
          Model of fotograaf ? Registreer je nu op http://www.modellennet.be en vind de ideale partner voor een volgende shoot.

Comment

Ik hou van je foto's Jerome K.

Niet alles moet volgens de regels, integendeel.....
            Voor mij primeert het gevoel die je er in steekt en volgens mij lukt je dat volledig.

Doe zo verder.

BTW: knappe modellen ook (maar commentaar op modellen mag niet meer zeker? )
            Groetjes DD
            Fronstages

Comment

Mooi, mooi. Vooral de 2de voor mij.

Voor de eerste kan je misschien es proberen de foto ook z/w te doen, met dit verschil: de ogen en lippen 't kleur laten behouden, dat ze eruit springen.
              Trigger-happy: Nikon, Sig, LowePro, nog wa stuff
              MySite - All your base are belong to us - What you say

Comment

Weer 2 schoon foto's.

Nog 48 te gaan.
                I put the sexy in dyslexia

Comment

Bedankt voor de reacties gasten!

DD: ja den dag van vandaag moede toch opletten wat ge zegt over de modellen he, of ge lokt terug een rel uit als bij 'kim in de studio - update'.

Tedere Tijger: het is een goed voorstel, maar ik ben der persoonlijk niet voor om zo kleur te laten uitpringen bij een zw/w foto. Ik heb dat eens gezegd bij een post van 'tears in heaven' ik denk deel 3 of 4, tzou beke raar zijn om het nu zelf te doen he

Bert: ge ziet dat nog goed zitten e...
                  with Nikon, you can.

Comment

Working...
                  X