Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De TOP.....

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• De TOP.....

Foto verkocht, dus moest verwijderd worden.....

grtz Rosita
    Last edited by easygirl; 2 februari 2007, 19:51. Reden: Foto verwijderd
    Nikon D300 | Nikon D5000 | Tamron 28-75 | 50mm 1.8 | Lensbaby | WEBSITE | Flickr

Re: De TOP.....

Ze staan er in elk geval goed op, ook mooi belicht, goed met de flits gewerkt. Daarentegen het kader vind ik maar niks.

Comment

Foto aangepast Wim

grtz
      Nikon D300 | Nikon D5000 | Tamron 28-75 | 50mm 1.8 | Lensbaby | WEBSITE | Flickr

Comment

voorwat ze moesten dienen zullen ze wsl wel goed zijn ...
        maar verder vind ik er niet veel aan met storende achtergrond/omgeving in de hoofdrol

Comment

Ok, dat weet ik dan ook al weer se........
          Merci!

Is er dan wel iets goeds aan de foto's???

Comment

men moet dit niet vergelijken met de echte model fotografie!
            dit is reportage werk,dat volgens mij prima gelukt is!
            de kleuren zijn oké,het witte van het hemd is net niet 'uitgebrand',dus overall prima gedaan!!!
            grts; M

Comment

Goed geflitst? Ik krijg eerder het gevoel dat ze er opgeplakt zijn. Tweede foto is ook niet echt scherp.

Comment

ja, de SB 800 is krachtig he
                Die mannen staan ook niet altijd stil, da's soms wel erg moeilijk......maar als je bedenkt dat dit mijn eerste shoot is qua "mensen", is het toch niet slecht he.

Bedankt voor nog enige goeie reacties.

grtz

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door easygirl Bekijk bericht
                  Die mannen staan ook niet altijd stil, da's soms wel erg moeilijk......

grtz
                  Nogthans ziet het er naar uit dat ze tamelijk in scene zijn gezet

Je ziet dat ze blijkbaar een akkoord hebben, maar waarover? Misschien meer de nadruk leggen op, waarmee ze bezig zijn. Voor mij is het gewoon een shot van twee mensen. Heb geen gevoel van wat of waarmee de mensen betrokken zijn.
                  Groetjes DD
                  Fronstages

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door meuwi Bekijk bericht
                    men moet dit niet vergelijken met de echte model fotografie!
                    dit is reportage werk,dat volgens mij prima gelukt is!
                    de kleuren zijn oké,het witte van het hemd is net niet 'uitgebrand',dus overall prima gedaan!!!
                    yep, ook mijn gedacht.
                    grt,bouk.
                    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Die mannen staan ook niet altijd stil, da's soms wel erg moeilijk
                      Flitsen doe je niet alleen voor het licht, ze mogen best wat bewegen, met flitslicht 'bevries' je de situatie namelijk.
                      Kader zou ik weghalen overigens. Ben het met de opmerking dat het meer reportagewerk is maar dat geeft niets.
                      http://www.fotohans.eu

Comment

Ook bji reportagewerk mag je best een beetje letten op de compositie. Stijf midden in beeld, alles van voor tot achter scherp, dat is niet nodig natuurlijk. Verder heb je in de eerste foto heb beide heren aan een been-amputatie vlak onder de knie geholpen. En in de tweede groeit er een antenne uit het hoofd van die mijnheer in het blauwe pak. Sorry, maar ik vind het niet meer dan snapshots. Waar moeten ze voor dienen?

Comment

Ok, dat zal ik allemaal verdient hebben.....streng zijn jullie hier wel hoor.
                          Het was mijn eerste opdracht, sorry dat het niets uitstraalt dan, veel tijd heb je wel niet om aanpassingen te doen.
                          Ik had maar 1 minuut om deze foto's te maken!

Ze staan trouwens al online op de website van "Das Land Steiermark", als zij maar tevreden zijn he.

Bedankt voor de toffe reacties, dit topic mag dan dicht verder vindt ik

grtz

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door easygirl Bekijk bericht
                            Ok, dat zal ik allemaal verdient hebben.....streng zijn jullie hier wel hoor.
                            Het was mijn eerste opdracht, sorry dat het niets uitstraalt dan, veel tijd heb je wel niet om aanpassingen te doen.
                            Ik had maar 1 minuut om deze foto's te maken!
                            grtz
                            Als je verder wil gaan in dit soort werk zal je regelmatig eens met je b*k op de grond gaan. En 1 minuut om foto's te nemen, das 60 seconden ... dus kon je makkelijk 60 foto's nemen. Veel sportfotografen hebben deze luxe niet.

Blijven oefenen...
                            www.fotofolio.be

Comment

Vind al je werk knap Rosita, ze moeten het je maar eens na doen.

MVG TAW

Comment

Working...
                              X