Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

BodyArt

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• BodyArt

Een pijnlijke valpartij op een spiegelgladde parking bezorgde me een arm in 't gips. Gevolg: ik kan zelfs m'n spiksplinternieuwe 'speelgoed' niet deftig vasthouden, laat staan ermee shooten... Het lijkt op een kind een lollie geven en verbieden er aan te komen...
    Tja, dan maar een foto van m'n vorige shoot door photoshop gehaald en er een beeldhouwwerk van gemaakt. Kan dit jullie bekoren?

Mvg,

Re: BodyArt

owwwww.... dat is helemaal niet prettig om te horen joh... ik wens je HEEL veel sterkte dan. Ik zit zelf met een overbelaste arm en kan/mag eigenlijk niet shoppen en fotograferen. Dus ik weet ongeveer hoe het moet voelen als je wilt maar niet kunt

STERKTE!!!!

De foto vind ik SUPER geworden.
    Heb je alles erop geshopt?? Of is er deels bodypaint uitgevoerd? denk het niet toch? Geweldig hoor!
    Groetjes, Jörgen
    www.beautyshoot.nl

Comment

'k vind 'm mooi gelukt!

sterkte met je arm/hand en hopelijk duurt 't niet zolang als bij mij: ik loop nog steeds bij de fysio nadat ik in april vorig jaar mijn hand brak...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht
        Kan dit jullie bekoren?
        Blijkbaar minder dan gedacht...
        Nu ja, ik blijf experimenteren

Mvg,

Comment

Het heeft wel iets maar het is gewoon mijn smaak niet . Er zullen vast wel mensen zijn die dit prachtig vinden.

Comment

Technisch vind ik het zeer kunstig gedaan.... ik kan het niet. Wat dat betreft dus enkel felicitaties.

Maar echt mooi kan ik het niet vinden.

Mvg, Quattra

Comment

ik vind het een mooie bewerking
              was daar voor ook vast al een mooi plaatje

sterkte met de arm
              Canon EOS400D + Canon 18-55 + Sigma 70-300/F4.0-5.6 + Speedlite 430EX + sandisk-ultra II 1gb - 2GB en een Olympus SP310 compactcam

Comment

Normaal hou ik niet zo van dit soort photoshop werk, maar ik vind deze wel heel erg goed uitgevoerd! Vind het uiteindelijke plaatje er erg mooi uitzien!

Comment

Ik vind dit fenomenaal goed. Alhoewel ik vermoed hoe je het gedaan hebt, zou ik wel graag wat meer willen weten over je werkwijze. Momenteel ben ik namelijk aan het denken over een studie van rendering van het menselijk lichaam met een marmerstructuur. Er zijn verschillende methoden, maar geen enkele lijkt me écht voldoeninggevend.

Dit komt héél dicht bij wat ik in mijn voorstelling had. Zeer puik werk.
                  Fullator
                  Fotostudio Candela Zone
                  website: http://www.chronax.be
                  website: http://www.marquisemodels.eu

Comment

Prachtig gedaan.

Groetjes

Skitch
                    " Leven is slecht voor de gezondheid. " (Jacques Brel )

Comment

Wat ik mis is wat schaduwvorming naar achteren toe. Vooraan heb je mooie belichting, maar van de zijkant naar achteren toe blijft alles vlak.... hierdoor merk je te veel dat het een bewerking is: ik zou dit proberen aanpassen en dan heb je een resultaat

mvg
                      Caro
                      www.myspace.com/photocaroline

Comment

Working...
                      X