Goh ja wat moet ik hier nu bij zetten als verhaal , 'k weet nix
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Jasna plays the guitar
Collapse
X
-
Jasna plays the guitar
If you always do what you always did, you will always get what you always got.
www.sylviehuybrecht.beLabels: Geen
-
-
Re: Jasna plays the guitar
Bijzondere kleuren, goede compo/foto maar wat is die ring / ringen rechts onderin? Stoort nml.Groetjes, Damiaan.
Photoshop Articles + Albus Webdesign ... proud owner of a Olympus OM-D EM-5
-
Drop the cheap PS filters!
Echt waar, die filters storen mij mateloos, doet me denken aan van die UFO posters in de expo.
De achtergrond is ook géén extra toevoeging, sorry
Comment
-
Mij spreekt dit wel aan! Mooie houding van de gitariste en wellicht middels die wolkenluchtachtergrond 'n rommelige stageachtergrond weggewerkt?
Alleen die cirkel met zeepbel kan ik niet goed plaatsen en vind ik nogal overbodig.
Comment
-
deze vind ik een keer wat minder, sylvie.
de statische houding van de anders wel vrij "dynamische" aankleding
en de positie van de linker hand is wat me meest stoort.
heeft deze meid ooit gitaar gespeeld? de houding van de linker hand
lijkt me namelijk wat on-gitaristisch overkomen (plaatsing van de duim).
daaraan kan ik me steeds (ook in films e.d.) mateloos storen.
mm
Comment
-
@ fotofolio: wat is er mis met de UFO-foto's in de expo
Bovendien: over welke filter heb je het, er zit er namelijk geen op, enkel zijn alle kleuren behalve het geel via een aanpassingslaag tot nul gereduceerd.
... en ook ze zijn helemaal niet goedkoop, best duur zelfs LOLIf you always do what you always did, you will always get what you always got.
www.sylviehuybrecht.be
Comment
-
-
Je gaat me niet vertellen dat die "lens-flare" niet gegenereerd is
Comment
-
Stoere achtergrond, gitaar, stoere kledij en een ruig sfeertje maar dan zo'n softe pose van het model, alsof ze voor het eerst een gitaar in het handen gestoken krijgt.
Klopt niet helemaal voor mij.
Ik zie trouwens een oranjeschijn op de gitaar...?
En voor de rest... mij lijken het ook Photoshopwolkjes en enkele lensflares. Maar als jij zegt dat het niet waar is zal het zo zijn.
Ik vind het wel een uitstekend model, en uitstekende kledij dus ik hoop dat je nog andere foto's hebt van deze reeks welke beter bij haar passen.
Groeten, Cahor
Comment
-
ik vind het hele beeld van het plaatje best goed bij elkaar passen. Enige, maar dat zal ik als gitarist wel hebben, is de softe blik en houding/pose van het model wat ik een tikkie minder vind maar over het algemeen weer heeeeeel netjesGroetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
Comment
-
Achja, mea culpa, een lens flare is ook een filter, dat was ik even vergeten. Bij het woord 'filter' denk ik altijd meteen aan ingrepen die het volledige beeld veranderen. Jaja die zit erin ja, een 'goedkope' lensflare met echo onderaan (de 'storende zeepbel'), die je in mijn foto's trouwens wel vaker terug vindt en waar ik in tegenstelling tot de meesten van jullie totaal niet over val. Ik vind die hallucinante kleurrijke cirkels (bij prenten in kleur dan wel te verstaan) zelfs amusant en vaak geven ze een 'sfeertje' aan de foto vind ik (maar alweer, dat vind ik van mijn berucht geworden letters op mijn foto's ook, dus smaken verschillen). En nee, photoshopwolkjes zijn het niet. Ik heb trouwens nog steeds niet door hoe die dingen werken eerlijk gezegd.
Maar ik heb een andere vraag. Nee dit meisje is niet echt guitaar aan het spelen, er is geen snoer trouwens, voor de alerte zielen onder jullie. Ik heb haar die guitaar in haar handen geduwd gewoon omdat ik vond dat die wel kon bij haar outfit. En dus houdt ze hem misschien niet helemaal correct vast. SO WHAT, dit is een in scene gezette foto mensen. Als ik een foto van een echte muzikant wil, dan ga ik toch gewoon op een concert fotograferen? Ik bedoel: er verschijnen hier foto's van modellen met koolbaren op hun hoofd (jamaar! draagt ze die wel altijd? anders vind ik het fake) en bruidsjurken aan (jamaar! is ze wel echt getrouwd, anders klopt het niet eh). En al die visagie, lopen ze daar wel mee rond in het echt, want goh anders wordt er hier nogal een loopje genomen met ons!
Enfin snappen jullie een beetje mijn point of view? Die guitaar is 'aankleding' van de foto, hij hoort bij de outfit. Als ik vandaag voor de grap mijn model in een werkoverall steek en haar een haakse slijper in haar handen geef, gaat iedereen dan zitten analyseren hoe ze die slijpschijf vasthoudt? Iedereen weet toch dat ze wellicht niet elke dag zo een ding hanteert! En is dat dan echt doorslaggevend voor de kwaliteit van de foto? ....
* zoekt dekking*If you always do what you always did, you will always get what you always got.
www.sylviehuybrecht.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sylvie Huybrecht Bekijk berichtAchja, mea culpa, een lens flare is ook een filter, dat was ik even vergeten. Bij het woord 'filter' denk ik altijd meteen aan ingrepen die het volledige beeld veranderen. Jaja die zit erin ja, een 'goedkope' lensflare met echo onderaan (de 'storende zeepbel'), die je in mijn foto's trouwens wel vaker terug vindt en waar ik in tegenstelling tot de meesten van jullie totaal niet over val. Ik vind die hallucinante kleurrijke cirkels (bij prenten in kleur dan wel te verstaan) zelfs amusant en vaak geven ze een 'sfeertje' aan de foto vind ik (maar alweer, dat vind ik van mijn berucht geworden letters op mijn foto's ook, dus smaken verschillen). En nee, photoshopwolkjes zijn het niet. Ik heb trouwens nog steeds niet door hoe die dingen werken eerlijk gezegd.
Maar ik heb een andere vraag. Nee dit meisje is niet echt guitaar aan het spelen, er is geen snoer trouwens, voor de alerte zielen onder jullie. Ik heb haar die guitaar in haar handen geduwd gewoon omdat ik vond dat die wel kon bij haar outfit. En dus houdt ze hem misschien niet helemaal correct vast. SO WHAT, dit is een in scene gezette foto mensen. Als ik een foto van een echte muzikant wil, dan ga ik toch gewoon op een concert fotograferen? Ik bedoel: er verschijnen hier foto's van modellen met koolbaren op hun hoofd (jamaar! draagt ze die wel altijd? anders vind ik het fake) en bruidsjurken aan (jamaar! is ze wel echt getrouwd, anders klopt het niet eh). En al die visagie, lopen ze daar wel mee rond in het echt, want goh anders wordt er hier nogal een loopje genomen met ons!
Enfin snappen jullie een beetje mijn point of view? Die guitaar is 'aankleding' van de foto, hij hoort bij de outfit. Als ik vandaag voor de grap mijn model in een werkoverall steek en haar een haakse slijper in haar handen geef, gaat iedereen dan zitten analyseren hoe ze die slijpschijf vasthoudt? Iedereen weet toch dat ze wellicht niet elke dag zo een ding hanteert! En is dat dan echt doorslaggevend voor de kwaliteit van de foto? ....
* zoekt dekking*
Hahahaha.. maar je hebt volkomen gelijk Sylvie.
Maar als we nou niets meer te zeuren hebben... wat danGroetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
Comment
-
-
Mij kan de foto wel boeien. Ik blijf ernaar kijken en dan is ie geslaagd...
De pose is misschien minder ruig, maar er zijn ook rockartiesten die helemaal niet ruig op het podium staan (de guitaar klinkt zowiezo hetzelfde ).
Laten we het een atypische pose noemen
Ik vind de achtergrond wel leuk en de lensflares passen wel ergens bij de fluo kleding. Maar je zal wel merken dat die lensflares snel gaan vervelen...
Daar moet ik Tom wel gelijk geven.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sylvie Huybrecht Bekijk bericht:Enfin snappen jullie een beetje mijn point of view? Die guitaar is 'aankleding' van de foto, hij hoort bij de outfit.
Ik vraag me trouwens af waarom hier eergisteren een fotoreeks van een Dakarmoto in "mensen en modellen" stond. Toch niet omdat er een babe op gezet was zeker?
Comment
-
how how how ...
je hoeft je niet te vergoelijken hoor, sylvie.
het is gewoon iets waar ik (als muzikant) over val.
niet een detail, maar het maakt de foto voor mij, tjah, niet "juist"?
precies de "bijna, maar net niet" juiste manier doet het hem. (dat linker duimke dus).
't is alsof je haar een camera in de hand zou duwen waarbij ze die
met de linkerhand vastpakt en de lens in de rechter.
(als ik een kleine vergelijking mag maken)
mm
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mm Bekijk bericht't is alsof je haar een camera in de hand zou duwen waarbij ze die
met de linkerhand vastpakt en de lens in de rechterIf you always do what you always did, you will always get what you always got.
www.sylviehuybrecht.be
Comment
Comment