Nogmaals een foto van de ondertussen fameuze fotoshoot in Parkhotel. Deze vond ik goed vanwege de compo en de manier waarop Kim (links) naar Hinde (rechts) kijkt. Men kan zeggen dat er teveel schaduw op het Hinde haar gezicht valt, maar ik vond dit juist wat hebben. 'k Kan er natuurlijk naast zitten eh...
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
2 Meisjes op bed
Collapse
X
-
-
Re: 2 Meisjes op bed
De schaduw is niet zo'n probleem, maar dat de ogen van geen kant zichtbaar zijn vind ik minder.
Het grootste probleem is de witbalans die danig van slag is. Is volgens mij niet zo moeilijk om te corrigeren; er is wit genoeg in de foto om op te klikken.
Houding van de modellen dik in orde.Op een gave huid kun je niet scherpstellen
Simpele albumpjes
-
Ik denk dat je witbalans ook niet echt ok stond.
Verder met bovenstaande eens.
Comment
-
Ik mis nog iets op de foto.
Mezelf
Verder mooie foto.
Fujifilm X-PRO2 - Fujifilm XF 16mm F1.4 - Fujifilm XF 23mm F2 - Fujifilm XF 35mm F2 - Fujifilm XF 50mm F2 - Fujifilm EF-X20 - Canon Speedlite 580EX II - Manfrotto 055XPROB met de Manfrotto 488RC2
Comment
-
Leuke en mooie foto. Gezicht rechtse is inderdaad wat donker.
('k heb zelf wat zitten foefelen, maar je moet eens zien wat je er zelf van vind, deze foto in PS, dan kanaalmixer, monochroom aanvinken en +4%, kan lukken)Trigger-happy: Nikon, Sig, LowePro, nog wa stuff
MySite - All your base are belong to us - What you say
Comment
-
Tedere Tijger, ik heb het es gedaan en het resultaat is niet slecht in ZW/W, het is geen slecht manier om foto's om te zetten naar zwart/zit in het gehele volgens mij, ik had die functie nog nooit opgemerkt. De foto wordt er wel duidelijker door dat is een feit. Maar op de originele kleurfoto vind ik het persoonlijk niet zo erg dat de ogen niet zichtbaar zijn van Hinde (rechts) het geeft de foto iets. Voor mij hoeft een foto niet altijd messcherp of technisch perfect te zijn, maar dat is natuurlijk mijn mening he, en ieder de zijne. (geloof het of niet, maar het meisje rechts vroeg mij zelfs of haar foto's wat donker konden zijn, wat ze ermee bedoelde of mee wou bereiken weet ik niet maar kom) In ieder geval, weer iets bijgeleerd, en dat is het belangrijkste!with Nikon, you can.
Comment
-
-
Dit past in een reeks van rond de 50 foto's. In het totaal waren het er iets meer dan 300. De modellen zijn meisjes die ik ken en die mij dus ook vertrouwen, het is inderdaad niet evident om iemand 'zoveel' te laten zien van z'n eigen. Ze vonden mij blijkbaar het vertrouwen waard, wat natuurlijk leuk werken was. Bedankt voor de comments iedereen!with Nikon, you can.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mesch Bekijk berichtWitbalans niet OK, en scherpte mis je hier ook...
Vind er persoonlijk niet veel aan ... meer snapshot dan iets anders ...
Iets meet croppen rechts en het gezicht wat uitklaren en deze is voor mij af
Comment
-
-
Persoonlijk vind ik er niks aan, buiten dat het mooie meisjes zijn.
Het beeld mist voor mij de nodige scherpte, en een beetje leven in de blik.
Een kiekje voor je album, no more no less !
MVG, JeffNever argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."
Comment
-
Net als bij je andere foto's hiervan had ik graag wat meer technische verbeteringen gezien maar voor de rest heel goed.
Comment
-
Alle opmerkingen mbt het verbeteren zijn al geplaatst. VInd het een mooi en rustig plaatje. Nergens plat.
Enige wat ik zelf anders had gedaan is wat minder ruimte boven en een tikkie meer onder. Dan was hij voor mij perfect in balans geweest.
Groetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
Comment
Comment