Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sohie (18+)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Sohie (18+)

Model: Sohie

Meer van haar op http://www.pbase.com/bartboodts/models

Leerrijke comments zijn zeer welkom.
    Last edited by zunoel; 16 juli 2009, 20:14.

Re: Sohie (18+)

wat een sfeer, knap
    Steven

Comment

De foto spreekt mij niet aan. Daarvoor zijn de schaduw/lichtpartijen te talrijk en zitten ze bovendien (maar daar kan jij natuurlijk niets aan doen) op de verkeerde plaats. Natuurlijk, het ruiteffect op het model is wel leuk, maar ik had liever meer van haar gezicht gezien en minder van haar... Ook de handen zijn nogal prominent aanwezig en lijken een onnatuurlijke houding aan te nemen. De blik op haar gezicht vind ik dan wel weer goed.
      "Er is een grote norse neger in mij neergedaald die van binnen dingen doet die niemand ziet ook ik niet want donker is het daar en zwart."
      Lucebert Nederlands dichter en beeldend kunstenaar (1924 - 1994)
      Uit: Apocrief

Comment

Ik vind het lijnenspel op haar buik en benen prachtig

Maar juist daarom had ik dát liever ook op het borstgedeelte gezien, dat zich nu iets te abrupt in het meer donkere gedeelte bevindt.

Maar desalniettemin schitterend qua compo
        My S3 was so slow I went to the hospital to take new baby pictures, the buffer cleared just in time for her wedding pictures.

Comment

Euhmm Nee.

't Is technisch mooi, 't licht is mooi, lijnenspel is mooi, en toch vind ik het plat. Waarom weet ik eigenlijk niet... misschien omdat ik haar gezicht niet zie, en de rest van haar te veel?

Comment

leuk gedaan, al vind ik de donkere bovenkant, niet in verhouding met de onderkant.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

het zit wel goed qua compo, maar bovenaan veel te donker , ik had liever het licht iets beter verdeeld gezien,wat minder donker bovenaan ,en een tintje lichter in het geheel,

Comment

Heel knap belicht, juist om het anonieme van het model te waarborgen. TOP!
                Groetjes, Jörgen
                www.beautyshoot.nl

Comment

sterke foto
                  Nikon materiaal

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
                    Heel knap belicht, juist om het anonieme van het model te waarborgen. TOP!
                    Wel, voor eens niet akkoord met jou Jorgen.

Het gezicht is voor mij duidelijk te zien, dus geen anonimiteit.

Persoonlijk vind ik deze foto wat "plat", "ordinair" overkomen. Jammer, want veel van de foto's van Bart op zijn website vind ik getuigen van smaak en hoge kwaliteit.

Deze vind ik minder; geeft niet, het kan niet altijd voor iedereen goed zijn.

Comment

en ik vind het heel erg mooi
                      je ziet dan misschien meer als wat je gewend bent.
                      en toch brengt dit beeld je terug in de tijd (60\70 jaren).

grt frank

Comment

Kleuren zijn weer typisch Bart

Pose is ok maar ik hou niet zo van "zicht op zee" foto's (das puur persoonlijk).
                        www.fotofolio.be

Comment

In dit geval zou ik zelfs dat hoofd er in z'n geheel aflaten en een vierkante crop van alleen dat onderste gedeelte maken. 'k Vind dat lijnenspel grafisch gezien heel sterk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door beauceron Bekijk bericht
                            Wel, voor eens niet akkoord met jou Jorgen.

Het gezicht is voor mij duidelijk te zien, dus geen anonimiteit.
                            lol.. en ik zie nu ook waarom niet. Thuis scheen er licht van buiten op mijn beeldscherm en ik zag echt haar gezicht niet. Nu op kantoor kijk ik nog eens naar de foto en vedomd .. je hebt gelijk.

Neemt niet weg dat ik het nog steeds een mooie plaat vind.
                            Groetjes, Jörgen
                            www.beautyshoot.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fotofolio Bekijk bericht
                              Kleuren zijn weer typisch Bart

Pose is ok maar ik hou niet zo van "zicht op zee" foto's (das puur persoonlijk).
                              Zicht op zee??

Comment

Working...
                              X