Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fotoshoot @ Parkhotel

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Fotoshoot @ Parkhotel

2 weken geleden deed ik een fotoshoot met Kim en Hinde in het Parkhotel Kortrijk. Dit is Hinde.
    Last edited by Jerome_Ka; 28 januari 2007, 14:52.
    with Nikon, you can.

Re: Fotoshoot @ Parkhotel

0 reacties? Ik vind deze foto bijlange niet slecht. Hij heeft wel een speciaal sfeertje. Al ziet dit meisje er op eerste zicht niet echt vriendelijk uit.
    Flickr

Comment

Geen reactie is ook geen slechte reactie en ze kan inderdaad bad ass kijken maar tis een schatje hoor... zie nieuwe pic van haar.
      with Nikon, you can.

Comment

het is een goeie foto qua kader, maar de zw-w omzetting vind ik niet geslaagd. Het oogt me net een beetje te duister en contrastloos. Ergens op je foto had ik graag een puur wit belicht stuk gevonden (net niet overbelicht)... als je kijkt op je curve dan zou je normaal gezien nog wel wat reserve hebben om wat licht bij te steken, eer hij overbelicht raakt.

L.
        Lieven Degrauwe
        http://www.beeldbedrijf.be

Comment

what do you know, the man was right...

with Nikon, you can.

Comment

gezicht blijft voor mij te donker tov de rest, de verlichting zit dan ook op haar lichaam en niet echt op haar gezicht, wat ophelderen had voor een mooi resultaat gezorcht.
            Steven

Comment

Nu ist een beetje te veel van het goeie en zit je met uitgebrande witte vlekken.
              Probeer anders eerst een shadow-highlight, en dan daarna je contrast en brightness regelen...

L.
              Lieven Degrauwe
              http://www.beeldbedrijf.be

Comment

wel ik versta de reacties over de belichting, maar ik kan der 2 dingen over zeggen: Ten eerste; dat meisje is half marokkaans en haar gezicht is opmerkelijk donkerder dan haar lichaam. Hoe dat komt weet zij zelf niet, ze wou zelf onder de zonnebank gaan vóór de shoot zodat het wat egaler zou komen, maar dat vond ik niet nodig, we moeten precies niet overdrijven. Ten tweede speelt de plaatselijke verlichting wel mee ook. Er zaten halogeenspots in het plafond op de meest rare plaatsen, ik probeerde haar wat te zetten zodat het licht zou meevallen maar we hingen er toch wat aan vast. Ook vond ik bij de eerste foto de opmerking dat het geheel wat te grijs was terrecht, een collega wees er mij ook op trouwens. Van de tweede opmerking dat er uitbranding zou zijn, daar kan ik niet inkomen, onder uitbranding versta ik witte vlekken op het model die uitlopen in een witte achtergrond zodat je het verschil tussen de 2 niet meer ziet. Op deze foto komt dit niet voor zover ik kan zien. Ik vind hem persoonlijk goed zo nu, maar dat is mijn gedacht natuurlijk. Toegegeven, eerst was hij veel te grijs. Ik bedank iedereen wel voor zijn commentaar want ik leerde eruit en dat is de reden waarom ik ook foto's post hier, om te leren.. Dus bedankt iedereen.
                with Nikon, you can.

Comment

Der toch nog ne keer aan gefoefeld! miljaar, kan der dan nie vanblijven e...

with Nikon, you can.

Comment

Eerste foto beetje verbleken, maar niet zoveel als het 2de probeersel. En dan met "dodge-and-burn" tool (wat is de nederlandse naam hiervoor?) in PS het gezichten wat verbleken.
                    Je moet anders eens zien op m'n site, General->Modelshoot Ter Streep, de laatste foto op de 2de rij (DSC_4326). Daar de flitser op +-1m80 hoogte stond had ik vergeten rekening te houden met mogelijke slagschaduw rond de ogen. Ik heb de huid rond de ogen dan wat verbleekt met "dodge-and-burn".
                    Trigger-happy: Nikon, Sig, LowePro, nog wa stuff
                    MySite - All your base are belong to us - What you say

Comment

thx for the tip^
                      with Nikon, you can.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TedereTijger Bekijk bericht
                        ..... het 2de probeersel. En dan met "dodge-and-burn" tool (wat is de nederlandse naam hiervoor?) in PS het gezichten wat verbleken......

Doordrukken en tegenhouden Meneer of Mevrouw de fotograaf.
                        Flickr

Comment

Working...
                        X