Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
mooi gedaan, zeer goed met het licht gespeeld, niet zeker wat die schaar en dat haar erbij komt doen. Het is overduidelijk haar haar niet. (haarhaarhaarhaarniet hihi ) enfin, ik vindem geslaagd, mooie bewerking al zeg ik het zelf...
De titel intrigeert mij. Volgens een boek dat ik hier heb liggen: shearing = to remove wool from a sheep. Maar dan is dat wat er op de grond ligt wel erg vreemde wol.
De titel intrigeert mij. Volgens een boek dat ik hier heb liggen: shearing = to remove wool from a sheep. Maar dan is dat wat er op de grond ligt wel erg vreemde wol.
Shearing is de handeling die een schaar moet maken om te snijden ....
Hele goeie foto, goeie keuze van kleurtoon en belichting, en wat ik verder erg sterk vind, is de textuur van de achtergrond. Het hele idee vind ik ook helemaal kloppen. Een foto om bij na te denken.
Comment