Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Eerst en vooral misschien beter een aangenamere titel .
Foto's spreken mij niet echt aan. Naar waar kijkt het model? Lijkt me eerder een snapshot foto, ééntje voor in het familiealbum. De compressie doet ook niet goed aan de foto.
Ik ken de dame wel niet maar het lijkt me een vastleggen van een mens in zijn gewone doen.
Als dat de bedoeling was dan vind ik het gelukt.
Om iemand vast te leggen kan je kiezen voor een karakteristieke houding.
Persoonlijk vind ik dat mooiere foto's.
Maar ieder zijn ding natuurlijk.
Waarom? Deze kon dus op ISO 200 of 400 (1/80 bij 70mm moet zeker kunnen) en dan was die ruis er niet (trouwens veel ruis aan 800, was de foto onderbelicht, en opgetrokken met PS?)
Eerst en vooral misschien beter een aangenamere titel .
Foto's spreken mij niet echt aan. Naar waar kijkt het model? Lijkt me eerder een snapshot foto, ééntje voor in het familiealbum. De compressie doet ook niet goed aan de foto.
Comment