Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Gisterenavond heb ik eens iets nieuws geprobeerd. Het vast leggen van emotie. Wat vinden jullie van deze foto's? Van de belichting, de pose, de uitsnede, de keuze voor zwart /wit, enz? of
De eerste is de beste. Bij de tweede is de 'chauffage' te nadrukkelijk. Waarschijnlijk om dat het te fel belicht is (wit). Misschien moet je eens proberen om meer vanuit de hoogte te trekken om een extra effect te creëren. En misschien ook eens een hoek proberen zonder chauffage zodat je echt in de hoek zit.
Het idee/pose en zo is goed vind ik, de omzetting iets minder. Op de foto's staat ook net iets te veel zoals de sleutel de pijpen van de radiator. (radiator zelf stoort niet.)
Ze zijn te grijs. Kan ik daar met de levels iets aan veranderen? Deze zijn in het donker met alleen flitslicht getrokken. Flits op de camera en één wireless.
De foto's zijn niet omgezet, maar gelijk in zwart/wit genomen. Je zou dus rechts iets meer croppen?
Comment