Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
mooie nette foto's, niks op aan te merken buiten dat ze goed zijn. Achtergronden zijn goed gedaan/belicht. Is dat iedere keer met zo een achtergrondzeil en belichting, of heeft Photoshop hier wat in de pap geroerd?
Ik vind ze alledrie mooi gedaan, alleen heb ik bij die tweede de indruk dat het model erop geshopped is. Dat is waarschijnlijk niet zo, maar ze heeft precies een donkere halo om zich heen.
Denk dat bij de eerste een mooie witte waaier beter was geweest dan het maskertje. De tweede vind ik erg mooi, lekker kleurtjes, weer eens wat anders. Bij de derde stoort het droge rommelige haar me enorm.
Comment