Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bum-work

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Bum-work

    Model : onvolprezen Joy ( of toch haar derrière ).
    Shot between the soup and the potatoes.
    Een TL -lampje en wat isomo
    Shot in jpeg Nikon coolpix 5400
    Een beeldje, het tweede is shopped, door een vriendin model van Joy.








    Album : http://www.pbase.com/honnybeejoy/exp29112006

  • #2
    Re: Bum-work

    Volgende keer vragen 'n uur vooraf nergens meer te gaan zitten of zo, want nu vallen de striemen op haar billen wel erg op bij foto 1 en 3.

    Daarom: 2
    www.festivalnoise.be
    http://www.timmyhaubrechts.be

    Comment


    • #3
      Re: Bum-work

      Oorspronkelijk geplaatst door Stoned Puke Bastard Bekijk bericht
      Volgende keer vragen 'n uur vooraf nergens meer te gaan zitten of zo, want nu vallen de striemen op haar billen wel erg op bij foto 1 en 3.

      Daarom: 2
      tja, dat vind ik ook.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Bum-work

        Anderzijds wel goed dat iemand eens een pre and post-shop foto plaatst . Want daar wordt nogal wat over discussieerd.
        Canon 350D | Canon 50 F1.4 | Tokina 12-24 F4 | Tamron 28-75 F2.8 | Sigma 70-300 F4-5.6 | Sony DSC F717

        Comment


        • #5
          Re: Bum-work

          Amai schoon poepke.
          Tweede is inderdaad de beste .

          Comment


          • #6
            Re: Bum-work

            Dank jewel voor de commentjes.

            Het shootje was ad hoc geïmproviseerd als testje voor het TL-Lampje ( 2 PLL 55 Watt lampen @5500K° high colour rendering).

            Dus model had geen tijd om zich voor te bereiden vandaar de strepen van haar jeans enzo.

            En ikzelf retoucheer nooit.

            Grts

            Comment


            • #7
              Re: Bum-work

              Voorkeur voor de eerste maar dan liefst zonder de strepen.
              De tweede is voor mij wat teveel geshopd.

              Dus misschien een combinatie van beiden.
              I put the sexy in dyslexia

              Comment


              • #8
                Re: Bum-work

                heel tof

                je had zelf niet moeten laten shoppen, gewoon even broek uit en even niet gaan zitten zodat de striemen verdwijnen

                anders heel leuk hoor
                www.degitail-imaging.be

                Comment


                • #9
                  Re: Bum-work

                  wat brengt je er eigenlijk toe de kont van 'n vrouw te willen fotograferen?
                  de gephotoshopte versie vind ik nog wel 't aantrekkelijkst, ook al is het daar 'plastic', maar commercieel gezien zie je niet anders

                  zat mezelf af te vragen is het omdat ik 'n vrouw ben dat ik niet zo nodig 'n andere vrouw d'r gat hoef te zien, maar eerlijk gezegd hoef ik ook niet zo nodig zo'n pose van 'n aantrekkelijke man te zien; het zijn zo'n nietszeggende beelden...

                  Comment


                  • #10
                    Re: Bum-work

                    Oorspronkelijk geplaatst door paparazzi Bekijk bericht
                    wat brengt je er eigenlijk toe de kont van 'n vrouw te willen fotograferen?
                    de gephotoshopte versie vind ik nog wel 't aantrekkelijkst, ook al is het daar 'plastic', maar commercieel gezien zie je niet anders

                    zat mezelf af te vragen is het omdat ik 'n vrouw ben dat ik niet zo nodig 'n andere vrouw d'r gat hoef te zien, maar eerlijk gezegd hoef ik ook niet zo nodig zo'n pose van 'n aantrekkelijke man te zien; het zijn zo'n nietszeggende beelden...
                    Het is de natuur die ervoor gezorgd heeft dat mannen dit wel doen hé anders was er nu van ons geen sprake, snap je

                    Comment


                    • #11
                      Re: Bum-work

                      Oorspronkelijk geplaatst door picasso Bekijk bericht
                      Het is de natuur die ervoor gezorgd heeft dat mannen dit wel doen hé anders was er nu van ons geen sprake, snap je
                      'k heb liever 'n echte (waar je wat mee kunt doen) dan 'n foto, als je 't van 'n foto moet hebben dán was er nu van jullie geen sprake

                      Comment


                      • #12
                        Re: Bum-work

                        Je kan ook de billen vooraf ff masseren... en de striemkes wegwrijven...
                        Dat zou ik gedaan hebben... hihi
                        Canon Eos 30D - Lumix DMC-TZ5EG-S / Tamron 17-50-2.8 / Vivitar 100-400 • Imac 24inch • The right to fail is the essence of creativity ! • http://timwilmsen.blogspot.com

                        Comment


                        • #13
                          Re: Bum-work

                          Oorspronkelijk geplaatst door paparazzi Bekijk bericht
                          'k heb liever 'n echte (waar je wat mee kunt doen) dan 'n foto, als je 't van 'n foto moet hebben dán was er nu van jullie geen sprake
                          Uiteraard, had ik het ook over

                          Comment


                          • #14
                            Re: Bum-work

                            goed concept, maar kon beter uitgewerkt worden, euhm idd niet gaan zitten als ze juist jouw billen willen fotograferen 5min erna. Kzou nog es overdoen, maar meer uitwerkt, locatie iets andere positie van camera (hoewel kikkerperspectief niet slecht is hier) en btw, ik wist niet dat Paparazzi een vrouw was. Bij deze.. en iedere man is obsessed door billen en konten, dit er nog vlug even bij..
                            with Nikon, you can.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Bum-work

                              Oorspronkelijk geplaatst door Jerome_Ka Bekijk bericht
                              goed concept, maar kon beter uitgewerkt worden, euhm idd niet gaan zitten als ze juist jouw billen willen fotograferen 5min erna. Kzou nog es overdoen, maar meer uitwerkt, locatie iets andere positie van camera (hoewel kikkerperspectief niet slecht is hier) en btw, ik wist niet dat Paparazzi een vrouw was. Bij deze.. en iedere man is obsessed door billen en konten, dit er nog vlug even bij..

                              Volledig met je eens.
                              Dit is de allereerste keer dat ik een model had. Het ging erom uit te zoeken of je iets kan doen met één TL-lampje. Dat legt serieuze beperkingen op.
                              Verder, ik experimenteer met ongewone, zeg maar onconventionele camerastandpunten.
                              We doen het zeker eens serieus over, maar eerst een paar extra lampjes bijmaken.
                              Trouwens voor al mijn experimentjes geldt dat als een echte fotograaf het eens wil proberen, laat maar horen.

                              Groet,

                              Comment

                              Working...
                              X