Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Je geeft aan dat het "maar" een snapshot was, dan ben je volgens mij zeker geslaagd in de bewerking. Lijkt een beetje op Boy George met een Cure-achtig tintje
Grappige reacties.
Even toelichten; de bewerking is bewust deze richting op gegaan, hoewel ik een tweede poging in deze richting met een foto uit een beter gecontroleerde omgeving en situatie zal maken. Ze was hier zomaar wat aan het lezen in het restaurant van een dierentuin terwijl het buiten pijpenstelen regende (zie de foto met de donkere lucht boven het riet in 'landschappen' om een idee te krijgen ) En tja, in een dierentuin moet je nu eenmaal beestjes fotograferen
Ik las enkele reacties over een grijs gelaat. Klopt. Het is te grijs. Ik heb het iets aangepast en hier bijgeplaatst. Helemaal tevreden ben ik nog niet, maar het gaat de goede richting in...
Mijn dank voor de kritiek. Ik heb er wel niets van geleerd maar ik hou er wel van
Last edited by azhrarn; 24 januari 2007, 23:07.
Reden: linkje erin gezet
Comment