.....
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Terug naar de oorsprong.
Collapse
X
-
-
Re: Terug naar de oorsprong.
wow, eigenlijk is het verschil wel enorm he, ik zal me toch ook eens moeten gaan toeleggen op fotobewerking, bedankt voor de "voor" en "na"There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander WoollcottA diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
-
De levels vallen heel hard op uiteraard, maar 't blurren had imho (op dit formaat toch) onnodig geweest bij dit model, haar huid is echt wel egaal! Dat rimpeltje vormt mee een deel van't gezicht... maar de westerse cultuur aanvaardt het niet! :-)
Hier nu niet het geval, maar lachrimpeltjes bv. zou ik nooit wegdoen!
De blur is heel subtiel toegepast, geen plastieken pop hier!
Comment
-
Eerlijk gezegd vind ik de laatste het mooist, een beetje contrast erbij en hij is af. Door het wegwerken van de verticale rimpel lijkt het alsof de dame een boller gezicht krijgt.
Maar ja het is natuurlijk een kwestie van smaak. Ik ben nu eenmaal een liefhebber van het natuurlijke.Op een gave huid kun je niet scherpstellen
Simpele albumpjes
Comment
-
Dank u voor deze 'voor en na' beschouwing.
Aangezien tegenwoordig alles digitaal gemaakt wordt en meestal nabewerkt wordt is het voor beginners zoals ik heel nuttig om te weten hoe de anciens te werk gaan!
Hier werden een lachrimpel en neuspiercing weggewerkt, knap gedaan
De foto´s zelf: voor mij toch foto 2 mét de piercing, het ( zeer mooie ) model heeft tenslotte dit item zelf laten aanbrengen als lichaamsversiering en dit wegtoveren is daarom jammer vind ik.BD0723BE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geert_B Bekijk berichtDank u voor deze 'voor en na' beschouwing.
Aangezien tegenwoordig alles digitaal gemaakt wordt en meestal nabewerkt wordt is het voor beginners zoals ik heel nuttig om te weten hoe de anciens te werk gaan!
Hier werden een lachrimpel en neuspiercing weggewerkt, knap gedaan
De foto´s zelf: voor mij toch foto 2 mét de piercing, het ( zeer mooie ) model heeft tenslotte dit item zelf laten aanbrengen als lichaamsversiering en dit wegtoveren is daarom jammer vind ik.'k Vind de crop toch nog dat ietsje meer hebben dan de oorspronkelijke kadrage...
Vergeleken met het originele vind ik het een hele verbetering!
Oh en kun je zo keer niet vragen waar ze die lipstick vandaan haalde en hoe deze heet? Love it
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hexagon Bekijk bericht...een rare kleur gekregen, die zouden absoluut bijgewerkt moeten worden, voor mij is de foto afgekeurd.
Deze foto is alleen geplaatst ter verduidelijking van mijn verhaaltje
Comment
-
lekkere laatste hoor.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Als ik die laatste foto zie, vind ik dat de eerste een beetje afbreuk doet aan het model. Ik heb het nu niet over technische zaken, maar ik vind dat haar schoonheid in de tweede foto véél beter uitkomt. Véél mooier gezicht daar.
Over de techniek van de eerste foto zeg ik niets, die is top.______
www.vue.photo
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hexagon Bekijk berichtIk weet niet of het hier niet gaat vervelen als ik weer met hetzelfde model komt.
Maar los daarvan, vind ik jouw topics altijd uiterst interessant. Je krijgt er immers altijd extra informatie bij zodat je kan bijleren, en daarvoor zitten de meesten hier toch, denk ik.
Comment
Comment