Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Voor mij heeft dit voldoende showcase-gehalte. Dat is de reden dat de plaat hier staat.
Dat wil overigens niet zeggen dat wat ik schiet niet beter kan. Ik ben benieuwd naar de visie van anderen, om daar wat van op te steken. Ook in de rubriek 'showcase' worden vaak verbeterpunten aangedragen. En laten we dat vooral zo houden!
Ik ben benieuwd naar de visie van anderen, om daar wat van op te steken. Ook in de rubriek 'showcase' worden vaak verbeterpunten aangedragen. En laten we dat vooral zo houden!
ik dacht dat da vooral voor fotodiscussie was...
anyhow, mooie pose en blik maar had hem ook liever wat scherper gezien.
gr,
Koen
You may say that I'm a dreamer, but I'm not the only one - J. Lennon www.koendd.be FZ50
Voor mij heeft dit voldoende showcase-gehalte. Dat is de reden dat de plaat hier staat.
Dat wil overigens niet zeggen dat wat ik schiet niet beter kan. Ik ben benieuwd naar de visie van anderen, om daar wat van op te steken. Ook in de rubriek 'showcase' worden vaak verbeterpunten aangedragen. En laten we dat vooral zo houden!
groet, Henri
mee eens hoor, maar hier vraag je (zelf) hoe het beter kan, vandaar mijn verwijzing.
grt,bouk.
Comment