Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
ben zot van de "STIJN"-foto ... héél toffe scherptediepte .... bij Barman is de eerste wat lichter dan de andere .... stoort me een beetje! En foto van Dirk is !
Hoe heb jij die gasten zover gekregen dat ze wat kunsten wilden doen voor uw lenske
Voor mij de foto van Stijn maar ik had toch liever zijn gezicht wat met meer scherpte gezien.
Tom is een beetje te ver weg en zoals iemand opmerkte, jammer dat het licht ongelijk is.
dirk = ok nice
Stijn is great, leuk dat je de DOF beetje omgekeerd aan de verwachtingen hebt gebruikt.
1. kwil er nog waar hij dichter & dichter komt en uiteindelijk in uw lens kruipt ... ... nice dialogue going on
2. zegt me niet zoveel
3. hilarisch ... supergeweldig ... af dat bordje chips hadden centjes kunnen zijn
Bedankt allen.
Ik wist gewoon dat er reaktie ging komen op die eerste lichtere foto
Natuurlijk zijn er nog andere foto's van Barman - in de lens gekropen inderdaad - misschien een andere keer of op de website, ben er nog niet helemaal uit.
Comment