Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

theater "update"

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• theater "update"

Theater\ activiteitcentrum bestaat 25 jaar, ook wij als fotoclub (gehuisvest daar)doen mee aan het jubileum van 25 jarige bestaan, met een foto expositie.
    het thema is glitter en glamour.
    Dacht zelf dat er in deze foto wel iets van glamour in zit, maar wil toch graag van jullie horen of het iet is, en wat beter kan?
    Kleuren die ik gebruikt heb (achtergrond) worden gebruikt door theater zelf.
    de bol staat voor, bol van activiteiten.

Wie weet raad? wat te veranderen, niets meer veranderen, of gewoon opnieuw beginnen!
    Hoor het graag.

Grt frank

Last edited by frankyboy; 18 januari 2007, 20:13.

Re: theater

ik vind 't een leuke foto, maar als het thema glitter en glamour moet zijn, dat zit niet echt in een kind wat in d'r pyjama met 'n bal in d'r handen zit

lijkt eigenlijk meer 'n promo voor 'n ziektenkostenverzekering, mede door de kleurcombi (al zit je daar dus aan vast) maar ook door houding en kleding van het kindje
    Last edited by paparazzi; 18 januari 2007, 00:13.

Comment

Hallo @paparazzi

Maar wat dan aandoen??
      Vind dat het niet meteen allemaal hoef te glitteren.
      Dan wordt het weer te direct.
      (nou dacht ik zelf dat het meer glamour is dan glitter, (dat wel))!
      Maar geef me maar tips wat ik aan deze foto nog kan veranderen.
      Of gewoon opnieuw beginnen.

Grt frank

Comment

eerlijk gezegd vind ik de foto zonder die oranje balk echt heel erg leuk! maar 'k blijf dat meisje in pyjama zien en weet niet of dat theaterglamourig genoeg zal overkomen

Comment

Ik vind het wel geslaagd, al zou ik het kind eerder als laag boven de lichtstralen zetten ipv omgekeerd. Dan lijkt het dat de lichtstralen ook echt op de achtergrond staan. Nu komen ze voor het kind uit, en lijkt het dus of de lichtbron naast of voor het kind staat...
          De outer glow (naar ik veronderstel) op de bal vind ik op haar linkerhand (rechts op de foto dus) ook wel spijtig, daar zie je meer een oranje vlek dan vingers. Voor de rest past het wel (lichtval op haar benen).
          Al bij al vind ik het best een geslaagd ontwerp!
          Canon 1Ds Mark III ~ Canon 1D Mark III ~ 17-40 f4 L ~ 24 f1.4 L ~ 35 f1.4 L ~ 85 f1.2 L ~ 70-200 f2.8 L IS ~ 100-400 L IS ~ 1000W Bowensflits ~ hoop strobist-materiaal
          http://www.eSVee.be/ | http://www.flickr.com/ | http://www.apertura.be/

Comment

Vind dit heel knap gedaan maar past IMHO toch niet binnen het thema glitter en glamour...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door svleugels0602 Bekijk bericht
              Ik vind het wel geslaagd, al zou ik het kind eerder als laag boven de lichtstralen zetten ipv omgekeerd. Dan lijkt het dat de lichtstralen ook echt op de achtergrond staan. Nu komen ze voor het kind uit, en lijkt het dus of de lichtbron naast of voor het kind staat...
              De outer glow (naar ik veronderstel) op de bal vind ik op haar linkerhand (rechts op de foto dus) ook wel spijtig, daar zie je meer een oranje vlek dan vingers. Voor de rest past het wel (lichtval op haar benen).
              Al bij al vind ik het best een geslaagd ontwerp!
              update met lichtstraal achter het model, en een kleine verandering aan de kleren.

Comment

Working...
              X