Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Vind ze alle twee heel goed, mooi licht, sensueel. Bij 1 heel mooie DOF
Bij 2 mag de onderkant er voor mij af (tot net onder elleboog), dan wordt ie beter IMHO.
goed gefilterd, voor het geoefende oog valt dit op, maar voor al de rest niet, dus goed gedaan. geen lichte maar zeer grote voorkeur voor foto 1, foto 2 vind ik het model geen eer aan doen (het is mss mijn type niet ) ze heeft wel een mooi figuur, maar de pose gaat haar niet af vindek. Foto 1 : doe haar nog wat juwelen om (ring rond ene hand) en die foto kan zo in de Elle ofzo als reclame voor juwelen. Zo zie ik het toch. Al bij al een ervaring!
1 vind ik fantastisch, het doet je fantaseren! Compositie, blik, kleur, alles zit goed!!!
2 vind ik - ondanks dat het technisch heel goed is - maar beetje goedkoop overkomen... De aandacht wordt gevestigd op de borsten en de Beha laat dan ook niks aan de verbeelding over...
Ik vind de bijna-high key heel mooi. Op de tweede foto is duidelijk te zien dat ze niet voor de eerste keer poseert. Wat een zelfverzekerdheid! Mooi gedaan!
Comment