Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Belichting, technische uitvoering enzo zijn voor mij perfect.
IK zou deze croppen in een vierkant net onder de kruising van haar armen en iets van haar hoofd afsnijden. Dan het model uit het midden plaatsen en er een goede zwart/wit bewerking op plaatsen.
Voor mij is dit de zoveelste "bedekt naakt" foto die ik zie in die pose, niet dat er iets verkeerd is aan die pose maar ik vind het saai worden.
Belichting, technische uitvoering enzo zijn voor mij perfect.
IK zou deze croppen in een vierkant net onder de kruising van haar armen en iets van haar hoofd afsnijden. Dan het model uit het midden plaatsen en er een goede zwart/wit bewerking op plaatsen.
Zou ik inderdaad overwegen. We wachten nu op Stina III
My S3 was so slow I went to the hospital to take new baby pictures, the buffer cleared just in time for her wedding pictures.
(Ik twijfel alleen een beetje aan de huidskleur/totaalkleur van deze foto.
Nu heb ik net mijn scherm opnieuw gecalibreerd en kunnen mijn ogen niet gewend zijn aan de nieuwe instellingen hehehe.)
Comment