Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Je zit bij m'n favorieten, Tom, gewoon je eigen ding doen... de visie die je op je website zet, da's 't gevoel da'k ook krijg bij 't fotograferen...
Self made man, en wat voor één!
De closeup vind ik de mooiste foto van de drie, maar hoe kies je nu in hemelsnaam... :-)
Lien, prachtige foto's trouwens; in je portfolio onder glamour, de foto waar je met je gezicht verborgen zit, da's 't mooiste stukje artistiek naakt da'k al heb gezien... die foto straalt een enorme integerheid uit!
Ik zie al met veel ongeduld uit naar mijn eerste stapjes in "portretjes" maken!!
Waaaw, drie zeer mooie opnames. Dat is wat ik graag zie en zelf zou willen kunnen. Knap gedaan van fotograaf en model. Ook het andere werk op jullie website's is knap.
Ge zijt allebij goe bezig
De eerste geeft me een winter-zondag-ochtend-Douwe Egberts-gevoel (I know, stupid, but héy), kan er lang naar blijven kijken en van de derde wordt ik gewoon vrolijk
My S3 was so slow I went to the hospital to take new baby pictures, the buffer cleared just in time for her wedding pictures.
Comment