Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Die 2e is zeker weer een knaller: grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Bij de 1e vind ik 's mans 'witte' body teveel storen en trekt zij haar kin wat raar.
De derde zit qua crop naar mijn gevoel tussen mogelijks 2 betere in.
no1.. hmm.. was me nog niet echt opgevallen en stoort mij niet echt.
no2 is ook mijn favo.
no3.. zou jij em eens kunnen croppen hoe jij hem graag ziet?
no3.. zou jij em eens kunnen croppen hoe jij hem graag ziet?
Straks krijg je een crop van enkel haar boezem...
De derde vind ik veruit de beste. De eerste vind ik minder omwille van die knaap... In de tweede stoort die onscherpe hand mij teveel. Had die ook liever even scherp gezien als de andere hand, zeker doordat het lijkt alsof hij ter zelfde hoogte is.
Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De SmetBekijk bericht
...
De derde vind ik veruit de beste. De eerste vind ik minder omwille van die knaap... In de tweede stoort die onscherpe hand mij teveel. Had die ook liever even scherp gezien als de andere hand, zeker doordat het lijkt alsof hij ter zelfde hoogte is.
Ik vind ook de derde absoluut de beste, de 1ste is de gast inderdaad niet echt een extra op de foto . De 2de is ook heel knap maar spreekt mij minder aan dan de derde
Comment