Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
vicky
Heel speciaal en mooi belicht Maar wat kijk je boos of is het ernstig
F@bke
Deze op je avatar ziet er stukken vriendelijker uit!
Heel mooi belicht!
Nee hoor, ik ben niet zo’n boos figuur.
De avatar komt beter overeen met de werkelijkheid.
Ik vond het leuk om eens een andere foto te maken, zomaar voor de lol. Van je model verwacht je altijd dat ze allerlei uitdrukkingen kunnen tonen, daarom is het wel leuk om dit zelf ook eens te proberen.
Trouwens de camera op het statief, de zelfontspanner op scherp, snel op je plaats gaan staan en wachten op de flits, het is lekker oncontroleerbaar wat je aan het doen bent. Het voordeel is, je kunt net zoveel foto’s maken als je wilt.
Het was een foto van 2007 die ik weg wilde halen.Inplaats dat ik hem verwijder haal ik hem weer op.Het knopje "aanpassen" is geloof ik weg, dus een foutje gemaakt.Inmiddels
de vraag gesteld in Chit Chat.
Moderator dit mag weg.
Comment