Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Inmiddels heb ik alle 3 de topics van dit meisje bekeken. Hoewel ik zelf zeker niet beter zou kunnen (ik ben niet zo into het geposeerde modellenwerk) vind ik het er vooral uitzien als ik wil maar maar ik kan 't (nog) niet.
Daarom bevallen mij de eerste shots nog 't meest omdat ze daar nog niet te erg modelletje loopt te spelen maar 'n wat spontanere uitstraling heeft.
leuke foto's , al stoort mij bij foto 2 het linker been van het model ,het komt in deze pose nog al enorm over in de verhoudingen. Ze heeft van die mooie lange benen vandaar .
Motto: Altijd blijven lachen kritiek moet je verdragen, je kan er iets van leren. Canon eos 7D Mijn site
Comment