Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Films achterna

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Films achterna

    2 Photoshop creaties.

    Mijn broer als Matrix-character, mijn madam als Underworld-character...







    Equine & Dance photography by Stefaan Ellebaut website | Facebook
    Focaldesign

  • #2
    Re: Films achterna

    Je broer komt goed over maar Uw " madam " veel te braaf
    Zo objectief als mijn objectieven.....
    bd 616 be MVG Jan

    Comment


    • #3
      Re: Films achterna

      Wel heel gaaf bewerkt
      Ik zag laatst ook zo'n tut met de matrix bewerking. NOg best moeilijk.
      Groetjes, Jörgen
      www.beautyshoot.nl

      Comment


      • #4
        Re: Films achterna

        'k Vind die madam wel schitterend!

        Met uw broer is ook wel cava!

        Comment


        • #5
          Re: Films achterna

          Ziet er netjes uit.
          Als Matrix plaatje zou ik de code groter en duidelijker gemaakt hebben. Nu blijken het alleen lijntjes te zijn.
          Als Underworld plaatje vind ik de Maan net iets te dominerend. De foto wordt zo... vol. Maar ik vind haar er erg ontdeugend uitzien, in plaats van stoer en onkreukbaar. Eigelijk bevalt een zulke blik me beter
          meer over mijn fotografie is te vinden op
          http://www.nandoonline.com

          Comment


          • #6
            Re: Films achterna

            Oorspronkelijk geplaatst door azhrarn Bekijk bericht
            Ziet er netjes uit.
            Als Matrix plaatje zou ik de code groter en duidelijker gemaakt hebben. Nu blijken het alleen lijntjes te zijn.
            In originele grote is het duidelijker hoor. Heb hem laten afprinten op 30x45 en daar is het wel mooi duidelijk.

            Oorspronkelijk geplaatst door azhrarn Bekijk bericht
            Als Underworld plaatje vind ik de Maan net iets te dominerend. De foto wordt zo... vol. Maar ik vind haar er erg ontdeugend uitzien, in plaats van stoer en onkreukbaar. Eigelijk bevalt een zulke blik me beter
            Ondeugend is ze allesinds. Eigenlijk is dit een foto die werd gemaakt voor een totaal ander concept. Maar tijdens mijnen blok neem ik ook wat pauze, en wou dat wel eens proberen. Ik heb hem ook zonder maan, en met een kleine, en dan is het weer te leeg, vind ik persoonlijk... En het lukt met niet in PS om de kleine glimlach weg te krijgen

            EDIT: eentje met minder rode lippen en zonder maan... wel iets donkergrijs en donkerblauwe zweem op de achtergrond gecreeerd anders was het mij iets té zwart.

            Last edited by Faan; 4 januari 2007, 12:40.
            Equine & Dance photography by Stefaan Ellebaut website | Facebook
            Focaldesign

            Comment


            • #7
              Re: Films achterna

              Oorspronkelijk geplaatst door Faan Bekijk bericht
              In originele grote is het duidelijker hoor. Heb hem laten afprinten op 30x45 en daar is het wel mooi duidelijk.
              Dat is inderdaad zo. Op een schermpje komt het altijd kleiner over. En toch denk ik dat de verhouding persoon/matrix-code verkeerd is wanneer je het met de originelen vergelijkt. Geeft niets, het hoeft ook niet altijd hetzelfde te zijn, toch?

              Oorspronkelijk geplaatst door Faan Bekijk bericht
              Ondeugend is ze allesinds. Eigenlijk is dit een foto die werd gemaakt voor een totaal ander concept. Maar tijdens mijnen blok neem ik ook wat pauze, en wou dat wel eens proberen. Ik heb hem ook zonder maan, en met een kleine, en dan is het weer te leeg, vind ik persoonlijk... En het lukt met niet in PS om de kleine glimlach weg te krijgen
              EDIT: hier eentje met minder rode lippen en zonder maan... wel iets donkergrijs en donkerblauwe zweem op de achtergrond gecreeerd anders was het mij iets té zwart.
              Inderdaad wat leeg. De Maan geeft zeker meerwaarde.
              En toch, probeer die maan eens wat kleiner te plaatsen, met wat wolken bijvoorbeeld? Zoiets als deze?
              (ps - deze is niet van mij maar van arlo op het EOSDigitaal forum) Ook hier liggen de verhoudingen dan in mijn ogen beter.
              meer over mijn fotografie is te vinden op
              http://www.nandoonline.com

              Comment


              • #8
                Re: Films achterna

                Oorspronkelijk geplaatst door azhrarn Bekijk bericht
                Dat is inderdaad zo. Op een schermpje komt het altijd kleiner over. En toch denk ik dat de verhouding persoon/matrix-code verkeerd is wanneer je het met de originelen vergelijkt. Geeft niets, het hoeft ook niet altijd hetzelfde te zijn, toch?



                Inderdaad wat leeg. De Maan geeft zeker meerwaarde.
                En toch, probeer die maan eens wat kleiner te plaatsen, met wat wolken bijvoorbeeld? Zoiets als deze?
                (ps - deze is niet van mij maar van arlo op het EOSDigitaal forum) Ook hier liggen de verhoudingen dan in mijn ogen beter.
                Zoiets?

                Last edited by Faan; 4 januari 2007, 12:40.
                Equine & Dance photography by Stefaan Ellebaut website | Facebook
                Focaldesign

                Comment


                • #9
                  Re: Films achterna

                  Alletwee heel knappe bewerkingen.
                  Ik vind die laatste bewerking die geplaatst hebt ook beter.
                  I put the sexy in dyslexia

                  Comment


                  • #10
                    Re: Films achterna

                    Dit is wel niet mijn fotografie, maar toch kan ik dit ten zeerste waarderen....
                    Mede door de mooie afwerking en opbouw van het concept.
                    Goed gedaan....mooi, om naar te kijken.

                    Mijn voorkeur gaat uit naar de 2e foto.
                    "Te laat komen is gebrek aan respect, niet aan tijd"

                    Comment


                    • #11
                      Re: Films achterna

                      Oorspronkelijk geplaatst door Faan Bekijk bericht
                      Zoiets.
                      meer over mijn fotografie is te vinden op
                      http://www.nandoonline.com

                      Comment


                      • #12
                        Re: Films achterna

                        Oorspronkelijk geplaatst door azhrarn Bekijk bericht
                        Zoiets.
                        Deze wordt op 30x45 afgeprint

                        Ik kan ze wel niet overhalen om in een latexpakje en m'n lange leren vest en CP99 te poseren zoals deze of deze
                        Equine & Dance photography by Stefaan Ellebaut website | Facebook
                        Focaldesign

                        Comment


                        • #13
                          Re: Films achterna

                          Oorspronkelijk geplaatst door Faan Bekijk bericht
                          Deze wordt op 30x45 afgeprint

                          Ik kan ze wel niet overhalen om in een latexpakje en m'n lange leren vest en CP99 te poseren zoals deze of deze
                          Doe gek en zeg dat ze gewoon niets aan moet trekken... Dan kun je lekker met schaduwen spelen
                          meer over mijn fotografie is te vinden op
                          http://www.nandoonline.com

                          Comment


                          • #14
                            Re: Films achterna

                            Ik vind het geslaagde bewerkingen.
                            Heb laats ook een minder geslaagde bewerking gezien, maar deze vind ik wel leuk. En misschien doordat je er films bij betrekt dat het ook weer beter oogt.
                            Maar doe deze bewerkingen niet te vaak, dan zal ik ze zelf persoonlijke saaier worden. en misschien vinden sommige dat hier onder ons ook.

                            Tweede is trouwens me favourite.
                            Waar een wil is, is een weg
                            ---------------------------------

                            Comment


                            • #15
                              Re: Films achterna

                              Oorspronkelijk geplaatst door azhrarn Bekijk bericht
                              Doe gek en zeg dat ze gewoon niets aan moet trekken... Dan kun je lekker met schaduwen spelen
                              Nenee, ik zou m'n eigen madam liever niet te gewaagd zien op internet


                              Oorspronkelijk geplaatst door Rogier Bekijk bericht
                              Ik vind het geslaagde bewerkingen.
                              Heb laats ook een minder geslaagde bewerking gezien, maar deze vind ik wel leuk. En misschien doordat je er films bij betrekt dat het ook weer beter oogt.
                              Maar doe deze bewerkingen niet te vaak, dan zal ik ze zelf persoonlijke saaier worden. en misschien vinden sommige dat hier onder ons ook.

                              Tweede is trouwens me favourite.
                              Ben zeker niet van plan van het veel te doen hoor. Was gewoon wat bezighouding in den blok...

                              De 2e vind je het best, bedoel je dan de 2e van de eerste post, of de 2e van de aangepaste versie van mijn madam?
                              Equine & Dance photography by Stefaan Ellebaut website | Facebook
                              Focaldesign

                              Comment

                              Working...
                              X