Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Portretfotografie

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Portretfotografie

Knappe foto's !

Ik ben zelf ook in het bezit van een Nikon D70s, ik vraag me alleen af of ik met de kitlens 18-70 ook tot zulk resultaat zou kunnen komen ?
    Wat denk je

Comment

Re: Portretfotografie

3 mooie portretjes, maar de OORRINGEN storen een beetje, ok testshoot, 't is vergeven, ik verwacht meer van dit model want volgens mij is zij wel fotogeniek, als er bij een testje deze opnamen van jou gemaakt worden wat is dat dan bij een echte shoot.

@Weemaes
      Ik ben zelf ook in het bezit van een Nikon D70s, ik vraag me alleen af of ik met de kitlens 18-70 ook tot zulk resultaat zou kunnen komen ?
      Met deze configuratie D70s & kitlens 18-70 en een achtergrond (stuk stof of papier) en enkele lichtbronnen kan dat zeker (al haal je met iets meer tele je model wel meer uit de achtergrond).
      Als belichting (ev bouwlampen en witbalans aanpassen) of flitsers (ook hier niet noodzakelijk studio, ikzelf werk met 1 SB600 en 2 heel eenvoudige oude occasie flitsers met een slave unit en enkele zelf gemaakte reflectie schermpjes van papier, karton en alu-folie).
      Al dat prof materiaal is zeer mooi maar ook zeer duur, met wat creativiteit kom
      je verder dan met duur materiaal alleen.
      Vriendelijke groeten,Raf

www.rafvandenbogaert.be

Comment

Working...
      X