Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Thanks bouk en quattra. Het was trouwens ook de eerste keer dat ik met 4 flitsers heb gewerkt en 2 flitsers heb gebruikt om de achtergrond weg te flitsen. Die 4de flitser is niet altijd ter beschikking dus van de gelegenheid gebruik gemaakt om....
Thanks bouk en quattra. Het was trouwens ook de eerste keer dat ik met 4 flitsers heb gewerkt en 2 flitsers heb gebruikt om de achtergrond weg te flitsen. Die 4de flitser is niet altijd ter beschikking dus van de gelegenheid gebruik gemaakt om....
nou das dan nog een heel gedoe zeg, maar gelukt hoor.
grt,bouk.
Die 4de flitser is niet altijd ter beschikking dus van de gelegenheid gebruik gemaakt om....
De 4e flitser was voor de rappe !!
Ik doe hem volgende week terug mee naar huis ...
Maar ik heb iets horen waaien en het zou kunnen dat er binnen een paar weken nog een paar flitsers bij komen in de studio, dan kan je met 5 flitsers werken Nat .
Maar niet verder vertellen he !
De sepia tinten zijn niet goed gelukt ( mijn gedacht ).
Ze hebben gelijk in t'water gelegen.
Die witte achtergrond is nu ook niet echt om een sepia mee te maken...
Ik heb hier nog 3 bijna-niet-in-te-stellen flitsers liggen. + uw 5 flitsers = 8 En dan zeggen dat ik nogal gauw de meeste flitsers uitschakel om slechts met 1 te werken.
Sepia is zo een van die kleuren die niet gedefinieerd zijn. Ik heb ook al gemerkt dat het ongelooflijk monitor gevoelig is. Op mijn CRT scherm vind ik ze goed, op mijn laptop is het niet goed. Ik heb nog steeds geen gecalibreerd systeem, dus het blijft moeilijk.
Wat denken de anderen over mijn sepia ding ?
Nr 2 voor mij de mooiste. Zacht van tint. In 1 en 3 vind ik de houding krampachtig. (Nr 1: afdruk van rieten stoel op knie?)
Wegflitsen van de achtergrond is goed gelukt!
en 2 flitsers heb gebruikt om de achtergrond weg te flitsen
Wat je beter niet gedaan had.. Je had de achtergrond beter ingeflitst, want zoals je het nu deed stonden die 2 flitsers 'way too hard' vergeleken met de flitsers op het model. Door je (ietswat mislukte) poging ze in sepia te zetten versterk je alleen maar die fout...
Comment