Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

fun with heidi

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• fun with heidi

heb me weer geweldig geamuseerd met ... vioolspelen ... fotokes maken ... en poging tot verantwoord PS-en

kan alleen niet kiezen ...

ik heb zo een donkergroen vermoeden dat ik voor black&white ga vallen ... & MERRY CHRISTMAS allemaal !!!
    Scotty... beam me up !!!

Re: fun with heidi

doe mij maar de eerste opname.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Als de vioolkist volstaat om te bedekken wat je wenst te bedekken is alle andere kleding een storend element.

MVG, Jeff
      Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

Kleur hier voor mij

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door picasso Bekijk bericht
          Kleur hier voor mij
          Voor mij ook, zonder twijfel overigens!

Mvg,

Frederic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357 Bekijk bericht
            Als de vioolkist volstaat om te bedekken wat je wenst te bedekken is alle andere kleding een storend element.

MVG, Jeff
            Ik moet Jeff hier 100% gelijk geven, totaal naakt met enkel vioolkist als "bescherming" zal de foto een stuk sterker maken. Ik begrijp wel dat niet iedereen volledig uit de kleren wil.
            There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
            A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
            Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lana Bekijk bericht
              ik heb zo een donkergroen vermoeden dat ik voor black&white ga vallen ...
              'Val' dan maar vlug terug recht, want ik vind die kleurenversie écht wel de max!
              My S3 was so slow I went to the hospital to take new baby pictures, the buffer cleared just in time for her wedding pictures.

Comment

voor mij de zwartwit versie !!!!!!!
                estamos llegando
                http://users.telenet.be/studiocamosci

Comment

absoluut de eerste!!!! en idd zonder broekje (en zonder die botten) zou de foto er veel sterker uitkomen denk ik....

Comment

knap werk, lana.

ik wil geen voorkeur voor zw/w of Xpro aangeven,
                    want die heb ik niet, beide vind ik sterk.

misschien had deze wel beter geweest
                    als je de kist door de inhoud ervan had vervangen ...

mm
                    ∏__|_ ∏__|_
                    "no rules, great shots"
                    Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

Comment

Dit is nu eens iets wat ik weinig zie in dit forumonderdeel: échte, niet gefakete spontaniteit!
                      flickr

Comment

Een hele goede en mooie foto, ze zijn beiden goed te bekoren.
                        Kleding en handgreep komen in de bw versie beter tot hun recht.
                        http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mm Bekijk bericht
                          knap werk, lana

misschien had deze wel beter geweest
                          als je de kist door de inhoud ervan had vervangen ...

mm
                          hier heb je wel een punt , had er niet eens erg op maar idd kist vervangen door viool....goe gezien

Comment

Een beetje vreemd...

Enerzijds wordt de foto kennelijk door meerdere mensen als een naaktfoto gezien, en naar die normen beoordeeld:

Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357 Bekijk bericht
                            Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                            totaal naakt met enkel vioolkist als "bescherming" zal de foto een stuk sterker maken. Ik begrijp wel dat niet iedereen volledig uit de kleren wil.
                            Oorspronkelijk geplaatst door johnny1 Bekijk bericht
                            idd zonder broekje (en zonder die botten) zou de foto er veel sterker uitkomen
                            Anderzijds voldoet de foto totaal niet aan de gangbare normen van glamour-, charme- en modellenfotografie.

De titel geeft al meteen aan waar het over gaat: “fun with heidi”. OK, die titel kan associaties oproepen aan bepaalde Tiroler films. Ik zie hier vooral een hoop plezier en spontaniteit. Geen lauwe lust, maar vooral leuk: fun ! (met Heidi neem ik aan) :
                            Oorspronkelijk geplaatst door guRuh Bekijk bericht
                            Dit is nu eens iets wat ik weinig zie in dit forumonderdeel: échte, niet gefakete spontaniteit!
                            Dat plezier maken met fotograferen, die losse, ontspannen speelse sfeer wordt zo doelmatig weergegeven dat dit op zich het al tot een meer dan uitstekende foto maakt.

Maar er is meer. De combinatie viool (kist in dit geval) - vrouw is klassiek, en door meerdere kunstenaars geëxploiteerd. Mij deed het meteen denken aan “Le Violon d’Ingres” van MAN RAY uit 1924. Deze surrealistische naaktfoto stelt Kiki de Montparnasse voor zoals de zittende vrouwenfiguren van de neoclassicistische Franse schilder Ingres. Maar – photoshop avant la lettre – de foto is opgewerkt met potlood en Oost-Indische inkt: er zijn 2 f-vormige vioolopeningen op haar rug aangebracht. Daardoor wordt haar lichaam tot muziekinstrument getransformeerd. Een “Violon d’Ingres” is daarenboven een Franse uitdrukking om een hobby, een dada aan te geven, zodat de humoristische foto lijkt te suggereren dat het lichaam van Kiki het geliefkoosde tijdverdrijf van Man Ray was.

Als de viool een metafoor voor het vrouwenlichaam is, dan lijkt mij de vioolkist een metafoor voor de kleding… en past dus uitstekend bij het broekje (en die botten). Dit is geen bedekte naaktfoto: Heidi is met die vioolkist gekleed. Daarom ben ik het niet eens met
                            Oorspronkelijk geplaatst door johnny1 Bekijk bericht
                            idd kist vervangen door viool....
                            Hoewel die dubbele bodem waarschijnlijk wel mijn verbeelding zal zijn, gaat mijn keus volluit voor de kleurversie. Die lijkt toch iets relativerender dan die in zwartwit, en de vervreemde kleuren zijn iets surrealistischer.

Comment

nude, not nude, fetish, art, blah, blah. Whatever.

Quality image of a woman clearly having a lot of fun.

Comment

Working...
                              X