Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
waarom associeer je iemand die rode ogen heeft direct met drugs?
zit jij er zelf aan dat jij dat zo goed weet?
terug on topic ivm de foto:
foto kan mij wel bekoren
knap gemaakt ,goede uitsnede
mooi model
dus :
Hohoho, rustig maar, 't is vandaag Kerstmis... Rasper had 't vast ironisch bedoeld...
"Er is een grote norse neger in mij neergedaald die van binnen dingen doet die niemand ziet ook ik niet want donker is het daar en zwart."
Lucebert Nederlands dichter en beeldend kunstenaar (1924 - 1994)
Uit: Apocrief
Zat ze aan de drugs ofzo? Het wit in haar ogen is rood.
Verder erg mooi.
Ik zit zelf niet aan de drugs maar heb ook één oog dat redelijk rood is. Als kind speelde ik graag in het zand en heb zo eens wat ruwer zand in mijn ogen gekregen met als gevolg er beschadiging is ontstaan. Verder geen gevolg voor mijn ogen maar het rood is wel blijvend.
Zij kijkt uit haar ooghoeken en dan zijn er wel meerdere mensen die daar een rood kleurtje hebben.
Mooi model trouwens en een goede belichting. Ook het witte t-shirt komt er mooi uit. Van haar wil ik graag nog meer foto's zien
Il caffè deve essere nero come il diavolo, bollente come l'inferno e dolce come l'amore
Comment