Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik wist niet goed in welke showcase deze te plaatsen vanwege de bewerking, maar ik vond de blik van de kleine op zich al een leuk portret. Het moeilijkste was hem te overtuigen om zo te kijken
kheb net niet zo op die ballen ... maar deze is echt leuk ... de blik en de kijkhoogte is perfect ... alleen de achtergrond zou ik iets anders proberen ... goed gedaan zulle
Ja is een kerstkaartje met tekst voor een bevriend koppel, de tekst heb ik er voor op het net maar uitgelaten... was nogal persoonlijk
De achtergrond suggereert een gordijn of zoiets... Allez niks meer aan te doen, het is al door de fotoprinter aan het rollen denk ik intussen.
Thx...
Eerst teken je een boogvormig pad. Dan stel je een passende brush in. Dan ga je bij de padopties en selecteer stroke path. deze kopieer je naar believen en pas gaussian blur ook toe naar wens. Groepeer desnoods . Kopieer die groepen en transformeer; flip, scale, rotate. En laatst speel met opaciteit en gum sommige stukken weg met een gum met lage sterkte...
Comment