Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
hoop dat ze niet te rood overkomt (heb ook geen gel ), vandaar de z.w. versie erbij
persoonlijk vind ik de houding wel mooi, benieuwd wat jullie er van vinden
grt frank
Last edited by frankyboy; 20 december 2006, 19:21.
hehehe... boef!
Maar waarom trek je dan niet even aan de levels om wat minder rood te laten zien? Dat hoeft toch niet meteen zw, hoewel dat best mooi is.
Pose is ook oke.
hehehe... boef!
Maar waarom trek je dan niet even aan de levels om wat minder rood te laten zien? Dat hoeft toch niet meteen zw, hoewel dat best mooi is.
Pose is ook oke.
weet het ! ben soms (vaak) te snel met posten,
had al aan de curven gespeeld maar toch niet genoeg
ik denk dat je het rode weg moet halen via kleurtoon/verzadiging. Kies dan bijv rood en trek de kleur weg, dan geel en schuif hier en daar heen en weer totdat je de juiste toon hebt.
Wilde je zoiets als dit? (ff niet naar de kwaliteit kijken natuurlijk)
Als ie weg moet, geef even een gil.
Had ik nog niet aan gedacht om het via kleurtoon/verzadiging te doen
Ik al curven en al wat niet wou lukken.
Als laatste red middel de auto.witbalans ,wat nog niet eens tegen viel met wat ik er van bakten .
(denk dat ik toch ook maar eens van die bouwlampen af moet )
Comment